شمار پزشکان متخصص بیمارستان شاهین‌دژ افزایش یافت

ارومیه (پانا) - مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد شاهین‌دژ گفت: با اضافه شدن ۲ پزشک مختصص به مجموعه کادر پزشکی بیمارستان شهید راثی این شهرستان تعداد پزشکان به ۱۲ متخصص افزایش یافت.

کد مطلب: ۹۷۴۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
شمار پزشکان متخصص بیمارستان شاهین‌دژ افزایش یافت

سیاوش جبارزاده اظهار داشت: این پزشکان به منظور ارتقای سطح شاخص‌های سلامت و رضایت‌مندی شهروندان جذب مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان شدند.

وی ادامه داد: در یک ماه گذشته با توجه به نیاز حوزه بهداشتی شاهین‌دژ، یک مختصص قلب و یک مختصص اطفال به کادر پزشکی بیمارستان این شهرستان اضافه شده‌اند.

وی اضافه کرد: یک پزشک مختصص داخلی زنان نیز پیش‌بینی شده‌است تا پیش از پایان امسال جذب شبکه بهداشت و درمان این شهرستان شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد شاهین‌دژ بیان کرد: بیمارستان شهید راثی این شهرستان هم‌اکنون با ۸۶ تخت فعال در حال خدمات‌رسانی به بیماران است که با اضافه شدن این پزشکان امکان ارایه خدمات بهداشتی و درمانی بیشتری برای شهروندان فراهم خواهد شد.

«جبارزاده» اظهار داشت: در راستای طرح تحول سلامت پروژه توسعه بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ در زمینی با زیربنای چهار هزار مترمربع و در پنج طبقه با ۶۰ تخت بستری و بخش‌های رادیولوژی، سونوگرافی، اتاق عمل، بستری و مراقبت‌های ویژه در حال اجراست.

شهرستان شاهین دژ با بیش از ۹۲ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌غربی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار