مسئول کانون بسیج ورزشکاران قزوین اعلام کرد:

المپیاد بزرگ ورزشکاران بسیجی قزوین ابتکاری نو در کشور 

قزوین (پانا) - مسئول کانون بسیج ورزشکاران قزوین، المپیاد بزرگ ورزشکاران بسیجی قزوین را یک ابتکاری نو در کشور دانست که می تواند یک الگوی خوب برای برپایی سایر برنامه ها در آینده باشد. 

کد مطلب: ۹۷۴۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
المپیاد بزرگ ورزشکاران بسیجی قزوین ابتکاری نو در کشور 

دکتر سهراب یوسفی فرد در گفتگو با خبرنگار پانا قزوین، اظهار داشت: برگزاری المپیاد بزرگ ورزشکاران بسیجی یادواره شهدای شاخص ورزشی یک ایده ای خاص است که برای نخستین بار در استان قزوین برگزار می شود و برپایی اینگونه رقابت ها با این گستردگی در استان های کشور کم سابقه است.

وی با بیان اینکه برپایی المپیاد بزرگ ورزشکاران بسیجی یک الگوی خوب برای برگزاری چنین رقابت هایی در آینده است، افزود: حضور پرشور ورزشکاران بسیجی در میدان مسابقات و برگزاری هرچه باشکوه تر سلسله مسابقات المپیاد ورزشی نشان داد که کانون بسیج ورزشکاران از ظرفیت های بسیار بالقوه ای برخوردار است و می تواند پشتیبانی برپایی چنین المپیادی را بر عهده بگیرد.

یوسفی فرد ادامه داد: البته همت هیئت های ورزشی در برپایی رقابت ها و مشارکت در اجرای برنامه ها غیرقابل انکار است که ما از همین جا دست رئوسا و دبیران هیئت های ورزشی قزوین را می فشاریم و بسیار خوشحال هستیم که در حال حاضر توانستیم بیست و پنجمین دوره مسابقات ورزشی را در قالب المپیاد بزرگ ورزشکاران بسیج در قزوین برگزار کنیم.

این فعال بسیجی اعلام کرد: برگزاری مسابقات بوکس، کونگ فو، کاراته، ورزش های بومی و محلی، دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی، طناب کشی، بیلیارد، اسپوکس، بدمینتون و ورزش های کم شنوایان و ناشنوایان نمونه ای از سلسله مسابقات المپیاد بزرگ ورزشکاران بسیجی بوده است.

مسئول کانون بسیج ورزشکاران قزوین با تأکید بر این نکته که ورزش بدون اخلاق معنا ندارد، تصریح کرد: اگر بخواهیم به جاودانگی و ابدی شدن در دل مردم برسیم، همچون پوریای ولی و جهان پهلوان تختی باید ورزش قهرمانی را با اخلاق و منش پهلوانی و جوانمردی آمیخته کنیم تا به ماندگاری دست یابیم؛ بنابراین ورزش قهرمانی همراه با اخلاق و منش پهلوانی منجر به ماندگاری در قلب های مردم می شود.

وی اظهار کرد: کما اینکه شهدای ما نیز با رشادت و فداکاری خود در قلب های مردم ماندگار شدند و این راهی است که هیچگاه تاریخ انقضا ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار