درخشش بانوان ووشو کار ابرکوه در مسابقات ووشو قهرمانی کشور

ابرکوه (پانا)- دختران ووشوکار ابرکوهی در پایان رقابت‌های بانوان قهرمانی کشور موفق به کسب یک مدال طلا، سه نقره و سه برنز در رده‌های مختلف سنی شدند.

کد مطلب: ۹۷۴۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش بانوان ووشو کار ابرکوه در مسابقات ووشو قهرمانی کشور

رئیس هیئت ووشو شهرستان ابرکوه گفت: مسابقات بانوان قهرمانی کشور در سبک «هوپ گار» به میزبانی استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس برگزار شد که تعداد 10 ووشوکار از ابرکوه به نمایندگی از استان یزد به این مسابقات اعزام شدند .

سمیه نادرپور تصریح کرد: مسابقات مذکور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان برگزار شد که طی آن ورزشکاران اعزامی از ابرکوه در بخش نونهالان یک مدال طلا و دو نقره، در بخش نوجوانان و جوانان سه برنز و در رده بزرگ‌سالان نیز یک مدال نقره، کسب کنند .

نادرپور خاطرنشان کرد: زینب زارع رئیس‌آبادی در رده سنی نونهالان و در وزن منهای 42 کیلوگرم بر سکوی نخست ایستاد و فاطمه زارع رئیس‌آبادی و مینا زارع نیز به ترتیب در اوزان منهای 45 و 39 کیلوگرم، در جایگاه دوم همین رده سنی ایستادند .

مربی این کاروان 10 نفره، ادامه داد: آتنا خسروی در وزن منفی 39 و فاطمه تقی پناه نیز در وزن منفی 56 کیلوگرم، مقام‌های سوم رده سنی نوجوانان را به خود اختصاص دادند .

وی عنوان کرد: در رده سنی جوانان زهرا زارع زاده در وزن منفی 56 کیلوگرم به سکوی سوم اکتفا کرده و در نهایت زهرا حق‌دوست در رقابت با سایر ورزشکاران بزرگ‌سال موفق به کسب جایگاه دومی در وزن منفی صد کیلوگرم شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار