اعتراض به کامیونهای آهن و آجر از بافت شهری نوش آباد

کاشان (پانا ) - جمعی از شهروندان نوش‌آباد نسبت به رفت و آمد کامیونهای حمل آجر و آهن از بافت شهری و مزارع کشاورزی اعتراض کردند.

کد مطلب: ۹۷۴۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اعتراض به کامیونهای آهن و آجر از بافت شهری نوش آباد

در نامه اعتراضی شهروندان نوش آباد آمده است: مستحضرید که تردد خودروهای سنگین کوره های آجرپزی و تریلی های حمل آهن در جاده فیض آباد با عرض کم در حالی است که یک جاده کشاورزی و روستایی محسوب می‌شود.
در بخش دیگری از این نامه نوشته شده است: متاسفانه حرکت رانندگان خودروهای سنگین، ناآشنا به مسیر با سرعت خطرناک وغیرقابل کنترل و بدون بستن تور و حفاظ ، تاکنون موجب انحراف چندین کامیون و آسیب به چندین نفر شده است .
در پایان نامه شهروندان نوش آباد آمده است: قبل از وقوع حادثه جانی و فوتی در کمترین زمان، دستور فرمایید که پس از بازدید و کارشناسی نسبت به ایمن کردن مسیر اقدام شود.
رئیس شورای اسلامی شهر نوش آباد گفت: تردد تریلرهای حمل آهن و کامیون‌های حمل آجر در مسیر مزارع کشاورزی و بافت شهری نوش‌آباد مدتهاست که مورد اعتراض شهروندان بوده است.
سید مهدی مردانی اظهار کرد: هفته قبل، جان باختن یکی از کشاورزان در این مسیر اعتراض شهروندان را بیش از پیش برانگیخته است.
وی افزود: پیش از این در 9 نوبت با مسئولین شهرستان آران و بیدگل در خصوص خطر های این مسیر اطلاع رسانی شده است و قرار است هفته آینده به طور کارشناس این موضوع پیگیری شود .
مردانی گفت: با توجه به شرایط موجود کشور، شهروندان را به خویشتنداری دعوت کرده و بنابراین شده است که شورای اسلامی شهر به نیابت از شهروندان موضوع را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار