سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز منصوب شد

شیراز(پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر «مهرزاد لطفی» را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز منصوب کرد.

کد مطلب: ۹۷۴۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز منصوب شد

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مهرزاد لطفی

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

با عنایت به سوابق و تجربیات گرانقدر حضرتعالی، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز منصوب می­ شوید تا با اتکال به خداوند متعال و استفاده از تجربیات ارزنده خود در جهت تعالی کلیه امور دانشگاه اهتمام نمائید.

اعضای محترم هیات علمی و کارکنان صدیق دانشگاه در انجام این وظیفه خطیر و مهم جنابعالی را یاری خواهند نمود. امید است به یاری پروردگار در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون مداری­، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

قدردانی از خدمات دکتر بهادر

وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات دکتر بهادر در دوران تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی­ شیراز قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر علی بهادر

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌ فرماید. بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی­ شیراز صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، در مناصب و جایگاه‌های دیگر خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار