دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با خانواده شهید داود افشاری

زنجان (پانا) -مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و هیات همراه، با حضور در منزل شهید والا مقام داود افشاری با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۹۷۴۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با خانواده شهید داود افشاری

ابراهیم رفیعی در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت بهره مندی از دعای خیر خانواده های شهدا در حق تمامی مسئولین کشور گفت: وجود گرانقدر خانواده های شهدا نعمت و برکت بزرگی برای جامعه ماست و ما بایستی از دعای خیر این عزیزان بهره‌مند شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این دیدار صمیمی افزود: ثبات و امنیت و آرامش جامعه امروز ما مدیون جانفشانی های شهدای عزیز ماست و وظیفه امروز ما حفظ و حراست از آرمان ها و ارزشهایی است که شهدای ما به خاطر حفظ آنها، جان خود را فدا کردند.

رفیعی در ادامه ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای والدین شهید افشاری ابراز داشت: شهیدان منبع نورانیت و هدایت برای ما هستند و امیدواریم که شفاعت این عزیزان هم در این دنیا و هم در آخرت شامل حال همه ما باشد.

در پایان این دیدار لوح یادبودی به پاس رشادت های این شهید سرافراز و ادای احترام به مقام شامخ خانواده معظم شهدا توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان به خانواده شهید گرانقدر اهدا شد.

لازم به ذکر است شهید داود افشاری در 30 شهریور ماه سال 1344 در یک خانواده ی مذهبی در زنجان به دنیا آمد. این شهید گرانقدر دانش آموز پایه سوم دبیرستان بود که از سوی بسیج، در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و در 10 اردیبهشت 1363 در محل جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش در 17 سالگی به شهادت رسید. مزار این شهید گرانقدر در مزار شهدای پایین شهر زنجان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار