فرمانداراشکذر: در آستانه برگزاری انتخابات ، تقویت فضای رسانه ای شهرستان ضروی است

یزد(پانا) _فرماندار اشکذر دربازدید از وب سایت اشکذر،بر لزوم تقویت فضای رسانه ای شهرستان اعم از وب سایت های خبری، ماهنامه های محلی و فضای مجازی تاکیدکرد.

کد مطلب: ۹۷۴۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداراشکذر: در آستانه برگزاری انتخابات ، تقویت فضای رسانه ای شهرستان  ضروی است

فرماندار اشکذر دراین بازدید از زحمات سردبیر، مسئولان و خبرنگاران این پایگاه خبری، تحلیلی به عنوان تنها وب سایت خبری شهرستان که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دارد تقدیر و تشکر نمود.

هادی هادی نسب با بیان اینکه رصد مسائل و مشکلات شهرستان از زبان افکار عمومی می تواند نقش مهمی در تحقق مطالبات مردم از دستگاه های اجرایی و تنویر افکار عمومی داشته باشد، افزود: وب سایت اشکذر خبر به خوبی در این زمینه ایفای نقش نموده و نمونه آن بازخوانی خبر مسکن مهر جوانان ابراهیم آباد، اطلاع رسانی مطلوب در رابطه با ساختمان جدید اداره پست، مباحث زیست محیطی شهرستان و... بوده است.

وی به مسئله رونق تولید که یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی به شمار می‌آید اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به وجود واحدهای صنعتی فعال در شهرستان، یکی از حوزه هایی که باید مورد توجه ویژه رسانه ها قرار گیرد حمایت همه جانبه از تولید داخلی و حرکت در مسیر رونق تولید است.

فرماندار اشکذر تاکید کرد: علی رغم محدودیت هایی که امروزه کشور با آن روبه روست اکثریت واحدهای صنعتی شهرستان فعال و پویا در حال فعالیت هستند در حالی که این موضوع کمتر مورد توجه افکار عمومی شهرستان قرار گرفته و می طلبد که در این زمینه نیز اقدام شایسته صورت گیرد.

هادی هادی نسب به برگزاری انتخابات یازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال جاری اشاره و گفت: با نزدیک شدن به زمان انتخابات اهمیت و ارزش این رویداد مهم و سرنوشت ساز بیشتر شده و مردم اخبار مربوط به انتخابات را از منابع مختلفی دنبال می کنند که وب سایت های خبری و شبکه های اجتماعی یکی از این منابع می باشد.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات شهرستان اشکذر با جدیت فعالیت خود را در این زمینه آغاز نموده است، ادامه داد: هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان تشکیل و برنامه ریزی ها طبق دستورالعمل ابلاغی از استان در ستاد انتخابات شهرستان اشکذر در حال دنبال شدن است.

فرماندار اشکذر بر لزوم تقویت فضای رسانه ای شهرستان اعم از وب سایت های خبری، ماهنامه های محلی و فضای مجازی در آستانه برگزاری انتخابات تاکید نمود و اظهار داشت: بدون شک افکار عمومی شهرستان می توانند بستر و زمینه را برای حضور پرشور و حداکثری مردم و تبلیغات قانون مدارانه فراهم کنند و انتظار می رود رسانه های شهرستان همکاری مناسبی با کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار