برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی درشهرقدس

شهر قدس (پانا) - دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی شهرستان قدس با حضور مدیرو معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش و روسای شوراهای دانش آموزی به تفکیک جنسیت در سالن شهید دهنو شهر قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۴۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی درشهرقدس

در این جلسه محمدی مدیر آموزش و پرورش و قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهر قدس نکاتی را در ارتباط با انتخابات مجلس دانش آموزی در اختیار دانش آموزان قرار دادند .

محمدی مدیر آموزش و پرورش شهر قدس در ارتباط با انتخابات شورای دانش آموزی اظهار داشت : این انتخابات در سراسر کشور با هدف کمک به مسئولین مدرسه و رساندن خواسته‌های دانش آموزان به گوش مسئولین شکل میگیرد و افراد صالح و شایسته به دست دانش آموزان انتخاب می شوند و از شما روسای شوراهای دانش آموزی خواستارم که اهمیت این منصب را بدانید و مسئولیتی را که قبول کرده‌اید به خوبی انجام دهید.

در ادامه قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر قدس نیز گفت : انتخابات شورای دانش آموزی با ابتکاراتی که در نظر گرفته شد در سال هفتاد وشش آغاز و تا امروز ادامه دارد .

او افزود: همانطور که میدانید در مجلس دانش آموزی کمیسیون‌هایی وجود دارد که به جمع آوری و بررسی نظریات دانش آموزان می پردازندوپس از آن این نظریات به شکل قوانینی به مسئولین عالی رتبه کشوری ابلاغ خواهد شد تا خواسته‌های دانش آموزان کشور به گوش مسئولین برسد و شما نماینده‌های دانش آموزان هستید و در قبال آنها مسئولید .

قاسمی بیان داشت: یکی از مهم ترین کارهایی که شما انجام دادید این است که خود را در معرض انتخاب و توجه دانش آموزان قرار دادید که این موضوع یعنی قرار دادن خود در معرض توجه و انتخاب دیگران به شما کمک می کند تا آینده خوبی در انتظارتان باشد و صاحب مناصب کشوری شوید .

سپس دانش آموزان کاندید مجلس دانش آموزی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند ودر ادامه انتخابات طبق دستورالعمل انتخابات مجلس دانش آموزی برگزار و نتایج آن به تفکیک دختر و پسر اعلام شد و از منطقه شهر قدس پنج نفر پسر و پنج نفر دختر به مرحله استانی راه یافتند.

/خبرنگار: آرین کشاورز/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار