بهارلو تاکید کرد:

توسعه تفکر کارآفرینی دردانش آموزان و همکاری و تعامل با دانشگاهها مهمترین اهداف دفتربررسی فرصتهای سرمایه گذاری

تهران(پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران افتتاح دفتر بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، رادر راستای بهره گیری از ایده‌های همکاران، اساتید دانشگاه و نخبه های علمی و دانش آموزی به بررسی مسائل اقتصادی در حوزه آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۹۷۴۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه تفکر کارآفرینی دردانش آموزان و همکاری و تعامل با دانشگاهها مهمترین اهداف دفتربررسی فرصتهای سرمایه گذاری

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با روسای مناطق و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان در سخنانی اظهار داشت: شهرستانهای استان تهران دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه ای است که باید به درستی شناخته شده و از این ظرفیتها به شکل مطلوب استفاده نمود.

او در ادامه افتتاح دفتر بررسی فرصتهای سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، را در راستای رسیدن به اهداف این معاونت و شناسایی ظرفیتهای استان دانست و افزود: این دفتربابهره گیری از ایده‌های همکاران، اساتید دانشگاه و نخبه های علمی و دانش آموزی به بررسی مسائل اقتصادی در حوزه آموزش و پرورش خواهد پرداخت.

بهارلو با اشاره به رویکرد دانش آموزی دفتر بررسی فرصتهای سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، بیان داشت: توسعه تفکر کارآفرینی در دانش آموزان و همکاری و تعامل با دانشگاهها از جمله مهمترین این رویکردها میباشد .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ایجاد درآمدهای پایدار در آموزش و پرورش را دومین رویکرد مهم این دفتر مطالعاتی دانست و تصریح کرد: توسعه امور رفاهی همکاران و فراهم نمودن شرایط رفاهی مطلوب و برابر در سطح استان برای کلیه همکاران فرهنگی از دیگر نگاههای اصلی به گشایش دفتر بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری در آموزش و پرورش ، در شهرستانهای استان تهران بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار