برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی درناحیه یک ری

شهرری(پانا) -دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری ویژه دختران و پسران با حضور هیت رئیسه شورای دانش‌آموزی برگزار می گردد.

کد مطلب: ۹۷۴۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی درناحیه یک ری

افسانه شهبازی کارشناس مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار داشت: دهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی در آموزش و پرورش ناحیه یک ری با حضور هیت ریسه شورای دانش‌آموزی مدارس ویژه دختران روز دوشنبه هجدهم آذر و ویژه پسران روز سه شنبه نوزدهم آذر ماه جاری برگزار می گردد.

او در ادامه افزود: پس از برگزاری انتخابات، منتخبین واجد شرایط که در انتخابات منطقه بالاترین آرا را کسب کرده اند به مجمع عمومی و انتخبات هیات رئیسه شورای دانش ‌آموزی راه می‌یابند و در پایان به عنوان نماینده دانش‌آموزان در مجلس شورای اسلامی حضور خواهند داشت.

کارشناس مسئول سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به نقش مهم شورای دانش آموزی در تصمیم گیری و برنامه ریزی در مدرسه گفت: برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی فرایندی برای تربیت اجتماعی دانش آموزان و جامعه پذیر شدن آنهاست و در این فرایند دانش آموزان با هنجارهای اجتماعی همچون مشارکت جویی، مشارکت پذیری و قبول مسئولیت آشنا شده و آنها را برای ورود به عرصه های اجتماعی در آینده آماده می کند.

شهبازی تصریح کرد: دانش‌آموز به عنوان اصلی ترین عنصر مدرسه باید در اداره امور آموزشگاه نقش موثر داشته باشد و مدیران مدارس باید از این ظرفیت قانونی به خوبی استفاده نموده و با جلب مشارکت دانش آموزان و دادن نقش و مسئولیت به آنها در اداره امور مدرسه در زمینه‌های مختلف تربیتی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و زمینه تربیت اجتماعی، تقویت هویت دینی، انقلابی و ملی آنان را فراهم نموده و محیطی با نشاط و پویا در مدرسه ایجاد نمایند.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار