آغاز گشت‌های ویژه مقابله با شکار غیرمجاز در غرب استان

تهران (پانا) - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار گفت به منظور حضور پررنگ و پایش مناطق آزاد و طبیعی در غرب استان تهران، گشت و پایش ویژه مناطق آزاد شهریار و ملارد در دستور کار قرار گرفته است.

کد مطلب: ۹۷۴۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز گشت‌های ویژه مقابله با شکار غیرمجاز در غرب استان

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، فاطمه برنا در تشریح این گشت و پایش‌ها اظهار کرد: در نخستین روز پایش‌ها با اقدام به موقع یگان حفاظت شهرستان‌های شهریار و ملارد دو شکارچی متخلف در منطقه آزاد اخترآباد قبل از شروع به شکار دستگیر و از آنها دو اسلحه شکاری کشف و ضبط شدکه یکی از اسلحه ها قاچاق و بدون مجوز بود.

برنا افزود: افراد متخلف جهت اقدامات بعدی به مراجع قضائی معرفی شده و اسلحه‌های ضبط شده در اختیار یگان حفاظت اداره کل استان تهران قرار گرفت. با توجه به ممنوعیت شکار در سال جاری و بمنظور حفاظت از محیط زیست و گونه‌های جانوری موجود در حوزه استحفاظى شهریار و ملارد،گشت و پایش مشترک عرصه های طبیعی توسط یگان حفاظت دو شهرستان ادامه خواهد داشت.

یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از ابتدای آبان تا پایان هفته گذشته موفق به کشف و ضبط تعداد 57 اسلحه شکاری مجاز و غیر مجاز از متخلفان در سطح استان شده بود که بیشتر آن به مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان تهران اختصاص داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار