مدیرکل آموزش و پرورش: 31 پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در مازندران فعال است

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در آستانه هفته پژوهش و فناوری، فعالیت 31 پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در استان را نشانه‌ی تلاش دانش‌آموزان و فرهنگیان مازندرانی در زمینه پژوهش برشمرد.

کد مطلب: ۹۷۴۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش: 31 پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در مازندران فعال است

عسکری نیکزاد در مراسم افتتاحیه بیستمین بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان مازندران که صبح امروز در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی عطیه قائم‌شهر برگزار شد، افزود: علم و دانش باید همواره بروزآوری شود تا حداکثر بازدهی را داشته باشد.

او با بیان اینکه باید رویه‌های سنتی علمی را به‌روز و جدید کنیم، تصریح کرد: این وظیفه مهم را پژوهش انجام می‌دهد یعنی پژوهش می‌تواند کارها را بروز کرده و نوآوری ایجاد کند. از این رو در تمام دنیا تلاش می‌کنند میان علم و تولید ارتباط برقرار کنند تا مراکز علمی با تولید علم به به‌روزآوری محصولات کمک کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به تلاش دانش‌آموزان و فرهنگیان مازندرانی در زمینه پژوهش خاطرنشان کرد: 31 پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در استان مازندران فعالیت می‌کنند که حاصل فعالیت این پژوهش‌سراها نتایج بسیار درخشان دانش‌آموزان ما در جشنواره‌ها، مسابقات و المپیادها است.

نیکزاد با بیان اینکه دانش‌آموزان باید به موفقیت باور داشته باشند، گفت: دانش آموزان به شیوه ای زندگی کنند که در قالب فرهنگ دینی و ملی به آخرین دستاوردهای پژوهشی و علمی دست یابند تا به قله‌های موفقیت برسند. اگر قرار است به آینده روشن دست پیدا کنیم باید به پژوهش اهمیت داده و دانش جدید تولید کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار