برگزاری مراسم چهاردهمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه در شهرستان ری

شهرری(پانا)-مراسم چهاردهمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه با حضور خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه بر سر مزار شهدای اصحاب رسانه در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۴۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم چهاردهمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه در شهرستان ری

در این مراسم سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در سخنانی با بیان اینکه اصحاب رسانه روایتگران صدیق رشادت‌ها و مجاهدات‌های نیروهای مسلح کشور به تمام آحاد جامعه هستند، اظهار داشت: نظامیان و اصحاب رسانه دو بال دفاع از مرز و بوم کشور هستند.

او در ادامه افزود: اصحاب رسانه با از خودگذشتگی و ایثار مثال زدنی طی هشت سال جنگ تحمیلی و پس از آن در کنار نیروهای مسلح تمام بوده‌اند و تمام اقدامات دفاعی و رزمی کشور به اطلاع عموم مردم رسانده‌اند .

او با اشاره به اینکه سقوط هواپیمای حامل اصحاب رسانه در پانزدهم آذر هشتاد و چهار ضربه سنگینی به جامعه رسانه‌ای کشور زد، بیان داشت: این حادثه در هر کجای دنیا بود تبعات سنگین و مشکلات فراوانی به کشور تحمیل می کرد ولی چون در ایران اسلامی نگاه مکتبی، اعتقادی و دینی حاکم است پس از این حادثه همبستگی مثال زدنی بین ملت، اصحاب رسانه و ارتش به وجود آمد و امروز شهدای حادثه سقوط هواپیمای C۱۳۰ ارتش الگو و چراغ راه تمامی خبرنگارن و اصحاب رسانه شده است.

اجرای تواشیح و همخوانی توسط گروه ولایت و سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توسط دسته عزاداران دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های چهاردهمین سالگرد شهادت شهدای رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار