دیدار امام جمعه ورامین با مشاور رئیس قوه قضائیه و دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز

ورامین (پانا) -مشاور رئیس قوه قضائیه و دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز با سفر به شهرستان ورامین با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۹۷۴۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار امام جمعه ورامین با مشاور رئیس قوه قضائیه و دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز

در این دیدارآیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه شهرستان ورامین در سخنانی با تسلیت وفات حضرت معصومه(س) اظهار داشت: اگر چه مشکلات و کمبودهایی مردم ما را رنج میدهد، ولی انشالله با استقامت و عنایت الهی مشکلات نیز برطرف خواهد شد.

او در ادامه خاطر نشان کرد: جامعه روحانیت مبارز در گذشته در محدود تهران فعالیت می کرد، اما امروزه در سطح کشور فعالیت می کند و ساختار این جامعه در مراکز استانها تشکیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: تمام صنف‌ها و گروه‌ها ، جامعه مستقلی برای خود دارند ولی روحانیت مظلوم واقع شده اند و یک جامعه مرکزی نداشتند ، ولی خوشبختانه با ساختار جدید جامعه روحانیت مبارز در سراسر کشور ، فعالیت خوبی شروع شده است.

آیت الله محمودی بیان کرد: اولین شهرستانی که رئیس جامعه روحانیت مبارز حضور پیدا کرده اند شهرستان ورامین می باشد وشورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز شهرستان ورامین تشکیل خواهد شد.

او افزود: شهرستان ورامین سرزمین ولایتمداری می باشد، در پانزده خرداد سال چهل و دو مردم کفن پوش ورامین با پای پیاده رفتند و از رهبری و مرجعیت خود حمایت کردند ، این دیار در فتنه‌های مختلف از جمله فتنه سال هفتاد و هشت و هشتاد و هشت و فتنه اخیر تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: به عنوان یک طلبه افتخار می کنم که در شهرستان ورامین حضور دارم ، مردم دشت ورامین در کنار روحانیون هستند.

او در ادامه افزود: خوشبختانه روحانیت ورامین و شهرهای قرچک و پیشوا همواره در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کرده که باید این نقش پدرانه روحانیت در حوزه های مختلف باقوت ادامه پیدا کند.

او با اشاره به ظلم و جنایت دستگاه ظالمانه زمان پهلوی بیان کرد: کشور ایران کاملا وابسته و در دست اجانب و بیگانگان بود، ملت ایران به برکت امام و شهدا از آن ظلم و وابستگی نجات یافت و ما به نور و نظام اسلامی ره یافتیم، لذا همه مردم خاصه مسئولین بایدقدردان و شاکر این نظام الهی باشند.

در این دیدار که حجج اسلام محمودی و یاسینی از اعضای شورای جامعه روحانیت استان تهران نیز حضور داشتند، حجت الاسلام پور محمدی مشاور رئیس قوه قضائیه و دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز با تقدیر ازخدمات آیت الله محمودی گلپایگانی درمنطقه ، انسجام و ارتباط روحانیت کشور را درحوزه‌های مختلف از ضرورت های امروز روحانیت دانست .

/خبرنگار:محمدرضااردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار