تخصیص 405 میلیون ریال اعتبار برای استانداردسازی وسایل گرمایشی در مدارس فارس

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرور فارس از شناسایی ۲۱۰۰ واحد آموزشی فاقد سیستم‌های گرمایشی استاندارد در استان خبر داد و افزود: ایمن‌سازی وسایل گرمایشی فضاهای آموزشی در دستور کار است و به این منظور ۴۰۵ میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

کد مطلب: ۹۷۴۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص 405 میلیون ریال اعتبار برای استانداردسازی وسایل گرمایشی در مدارس فارس

علی عسکر نجفی امروز در یکصدوسی و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس ،اجرای طرح رتبه بندی معلمان رویدادی مهم در آموزش و پرورش خواند و افزود: با اجرایی شدن این طرح و افزایش حقوق معلمان سطح رفاه و معیشت آنان بهبود خواهد یافت و بسیاری از مشکلات جامعه فرهنگیان رفع خواهد شد.

او در ادامه تخصیص اعتبار و اجرای طرح مسکن فرهنگیان را نیز از دیگر طرح‌های ارتقای سطح زندگی معلمان عنوان کرد و ادامه داد: دولت با توجه ویژه به آموزش و پرورش طرح مسکن فرهنگیان را در قالب تامین مسکن برای ۱۷۰ هزار فرهنگی فاقد مسکن آغاز کرده است.

او ادامه داد: استخدام نیروهای حق التدریس که کار اجرایی آن انجام شده و بناست تا پایان برنامه ششم توسعه یکصد هزار نیروی حق‌التدریس جذب شود نیز یکی دیگر از فعالیت‌های انگیزه بخشی به معلمان است که مسوولیت آموزش نسل آینده را بر عهده دارند.

نجفی از پیگیری‌های این اداره کل به منظور توزیع رایگان شیر در محله های حاشیه‌نشین شیراز و شهرستان خرامه خبر داد و افزود: در تلاش هستیم تا توزیع شیر در مناطق محروم را به عهده داشته باشیم.

افزایش نرخ سرویس مدارس با توجه به افزایش قیمت بنزین و بررسی مسائل مربوط به برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی و چگونگی ارائه تسهیلات به فرهنگیان از دیگر موضوعات این جلسه بود که به بحث گذاشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار