هشتمین جشنواره مطبوعات مازندران بهمن‌ماه برگزار می‌شود

ساری (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره مطبوعات مازندران در بهمن‌ماه، تمامی خبرنگاران استان را به شرکت در این جشنواره فراخواند.

کد مطلب: ۹۷۴۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
هشتمین جشنواره مطبوعات مازندران بهمن‌ماه برگزار می‌شود

عباس زارع گفت: خبرنگارانی که در رسانه های مکتوب و الکترونیکی، سرپرستی خبرگزاری های استان و نیز نمایندگی روزنامه های سراسری (دارای پروانه فعالیت دفتر) فعالیت دارند، می توانند آثار خود را تا سوم دی ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

زارع تصریح کرد: اصحاب رسانه استان برای ثبت نام و ارسال اثار ابتدا با ورود به سایت معاونت مطبوعاتی و انتخاب بخش جشنواره به آدرس اینترنتی ( www.pressfestival.ir ) آثار حایز شرایط را بارگذاری نمایند.

او خاطرنشان کرد: برای نخستین بار بخش سوژه خبری نیز به دیگر بخش های جشنواره اضافه شده است که در مجموع خبرنگاران در 13 بخش اصلی و 1 بخش ویژه (شعار سال،-انتخابات) می توانند بایکدیگر رقابت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به داوری جشنواره که از سوی داوران مرکز مطالعات رسانه وزارت ارشاد انجام خواهد شد، افزود: آثار پس از دریافت توسط دبیر جشنواره مستقیما در کارتابل داوران قرار خواهد گرفت.

زارع گفت: به نفرات اول جشنواره مبلغ 1 میلیون تومان، نفرات دوم 700 هزارتومان و نفرات سوم 500هزارتومان و600هزار تومان و در بخش ویژه هدیه نقدی تعلق خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار