پیام ریاست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به مناسبت روز دانشجو

اصفهان(پانا)- شهرام عروف زاد، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با صدور پیامی ضمن بزرگداشت 16 آذر روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای مبارز برابر استکبار در سال 1332 را گرامی داشتند و برای دانشجویان آرزوی توفیق کرد.

کد مطلب: ۹۷۴۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام ریاست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به مناسبت روز دانشجو

بی شک نعمت گرانقدر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی دانشجویان و فرهیختگانی است که همواره در حرکت ها و جریان های انقلابی پیشرو بوده و سینه خود را در مقابل شرارت استعمار واستبداد سپر نموده اند.

16 آذر یاد آور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.

حماسه ضد استبدادی 16 آذر سال 1332، در تاریخ ایران جلوه ای روشن از مقاومت،‌ استقلال‌خواهی، عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی دانشجویان است که نقطۀ عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی ملت ایران شد.

این روز فرصتی است برای تکریم مقام و منزلت دانشجویانی که همواره نقش فعال و موثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن داشته‌اند و در شرایط حساس کنونی که کشور عزیزمان نیازمند وحدت و همدلی است، از دانشجویان عزیز به ویژه دانشجو معلمان گرامی دانشگاه فرهنگیان انتظار می رود که جهاد علمی و فرهنگی را سرلوحه اندیشه و عمل خود قرار داده و عزم خویش را جزم نمایند که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به تأکید معظم له مبنی بر تولید علم و جنبش فرهنگی و همچنین اهمیت دانشگاه فرهنگیان این کشور را به جایگاهی شایسته برسانند و الگوی اسلامی، ایرانی پیشرفت را به نحوی ملموس به نمایش بگذارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه 16 آذر و مقام شامخ دانشجو، این قشر فهیم جامعه که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امید آینده و ذخیره حیاتی کشور است، را ارج نهاده و امید آن دارم که جامعه دانشگاهی کشور و دانشجویان عزیز دانشگاه فرهنگیان، به مدد ایمان و اندیشه، همواره در توسعه ی ایران اسلامی موفق بوده و با یاری خداوند منان در برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر اعتلای نام ایران اسلامی در سطح جهان، کوشا و پویا باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار