به همت دانشگاه علمی کاربردی واحد خانه کارگر زنجان برگزارشد:

یادواره‌ی شهدا با سخنرانی حاج مجید ارجمندفر

زنجان (پانا) -همایش یادواره‌ی شهدا با شرکت خانواده‌های معزز شهیدان خالقی پور و شهید مجید شهریاری، با سخنرانی سردارحاج مجید ارجمندفر، رزمنده‌ی هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۴۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
یادواره‌ی شهدا با سخنرانی حاج مجید ارجمندفر

در این مراسم سردار ارجمندفر شهیدان را همیشه زنده خواند و اذعان داشت مقام و منزلت شهید به قدری نزد خداوند بالاست که امامان و پیشوایان ما همواره آرزوی شهادت داشته‌اند.

ارجمندفر گفت: « اگر ما به مقام و منزلت شهیدان پی ببریم، همواره مزارشان زیارتگاه ما خواهد بود. حضرت امام شهدا را امامزاده‌های عشق عنوان کرد که مزارشان تا پایان عمر زیارتگاه عاشقان است.»

این سردار رزمنده با اشاره به رشادت‌های شهیدان گفت: « با توجه به این که آمریکا در هر کشور پا‌گذاشته جز ویرانی و فلاکت به بار نگذاشته است. با همت و مقاومت این شهیدان علیرغم 8 سال جنگ تحمیلی و توطئه‌های بعدی نتوانسند در ایران کاری از پیش ببرند. دشمنان در طول سال‌های بعد از انقلاب جریانات قومی، کودتاهای مختلف، عملیات طبس و فتنه‌های مختلف را برای براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران انجام دادند ولی موفق نشدند و تمام این فتنه‌ها به برکت شهدا خنثی شدند.»

سردار ارجمندفر با اشاره به رشادت‌های شهید قربانی، «شهید رزمنده» و شهید شهریاری، «شهید هسته‌ای» گفت:« شهدا در بین دنیا و آخرت، آخرت را انتخاب نمودند.شهید شهریاری برای مطالعه فیزیک هسته‌ای را انتخاب نمود که حتی کسی به آن فکر نمی‌کرد و شهید قربانی با وجود اینکه تنها بود و پدر ومادرش را در بچگی از دست داده بود با اتکا به خداوند تنها حامی خودش، برای جلب رضایت او خدمت به خلق را برگزیده بود.»

این مراسم با رونمایی از نامگذاری سردرب کلاس درس به نام شهید یوسف قربانی به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار