رییس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی : ۷۴ داوطلب انتخابات مجلس در خراسان جنوبی ثبت‌نام کردند

بیرجند(پانا) ـ رییس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: آمار ثبت نام کنندگان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه خراسان جنوبی به 74 نفر رسید.

کد مطلب: ۹۷۴۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
رییس ستاد انتخابات استان  خراسان جنوبی : ۷۴ داوطلب انتخابات مجلس در خراسان جنوبی ثبت‌نام کردند

ناصر خوش خبررییس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی با بیان اینکه 26 نفر از این تعداد در ششمین روز نام نویسی، ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: 68 نفر از داوطلبان نامزدی انتخابات که تا پایان وقت ثبت نام امروز جمعه 15 آذر مراجعه کرده‌اند، مرد هستند و 6 نفر زن نیز برای نامزدی انتخابات نام نویسی کرده‌اند.

خوش خبر در خصوص میزان تحصیلات داوطلبان نیز گفت: از مجموع افراد نام نویسی شده یک نفر لیسانس، 52 نفر فوق لیسانس و 15 نفر مدرک دکترا دارند و تحصیلات شش نفر نیز حوزوی است.

او بیان کرد: از مجموع افرادی که تا این لحظه ثبت نام آنان نهایی شده، 15 نفر سابقه داوطلبی و چهار نفر سابقه نمایندگی دارند.

رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی تعداد مراجعات به ثبت رسیده در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه را 19 نفر و حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه را 18 نفر برشمرد.

او ادامه داد: حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف با 20 نفر بیشترین مراجعه برای ثبت نام را داشته و کمترین میزان مراجعه هم مربوط به حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه 17 نفر است.

خوش خبر افزود: 47 نفر از این افراد زیر 50 سال و 27 نفر نیز بالای 50 سال سن دارند.

ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت 18 روز شنبه 16 آذر ادامه دارد.

نام‌نویسی داوطلبان نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه دهم آذر در فرمانداری‌های حوزه انتخابیه و ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه شامل «بیرجند، درمیان و خوسف»، «قاینات و زیرکوه»، «نهبندان و سربیشه» و «فردوس، طبس، سرایان و بشرویه» دارد که داوطلبان در این استان به فرمانداری‌های بیرجند، قاینات، فردوس و نهبندان مراجعه می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار