ارکان حاکمیت در خراسان رضوی پشتیبان معین‌های اقتصاد مقاومتی هستند

مشهد(پانا)- استاندار خراسان رضوی گفت: ارکان حاکمیت در خراسان رضوی پشتیبان فعالیت‌ معین‌های اقتصاد مقاومتی هستند.

کد مطلب: ۹۷۴۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ارکان حاکمیت در خراسان رضوی پشتیبان معین‌های اقتصاد مقاومتی هستند

علیرضا رزم‌حسینی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری در سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تحقق الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان در فروردین ماه سال جاری به شکل کاملا مردمی و بدون هزینه دولت با امکانات اتاق بازرگانی ایجاد شد که امروز امورات 142 معین اقتصاد مقاومتی را اداره می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ارکان حاکمیت در خراسان رضوی پشتیبان فعالیت‌ معین‌های اقتصاد مقاومتی هستند، افزود: هم‌اکنون معین‌های اقتصاد مقاومتی، داوطلبانه مسئولیت توسعه و توانمندسازی روستاهای خراسان رضوی را برعهده گرفته اند.
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: با سفر آقای رئیس جمهور به خراسان رضوی، پروژه‌هایی به ارزش 5 تا 6 هزار میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
رزم‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شخصیت ارزشمند مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری اقتدار کشور را حفظ کرده‌اند و محور وحدت همه اقوام هستند.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در شهریورماه سال 1392 دیپلماسی نرمش قهرمانانه را مطرح و در تفسیر آن مسئله انعطاف و اقتدار لازم را بیان فرمودند، لذا بر اساس این امر به دولت مجوز دادند که مذاکرات با گروه 1+5 شروع شود.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به آثار برجام قبل خروج آمریکا از این توافق، تصریح کرد: بعد از امضای برجام تحریم‌های گوناگون در حوزه‌های مختلف نظیر کشتیرانی برداشته و سوئیفت‌‌های بانکی برقرار گردید، همچنین طبق اعلام آمریکا 150 میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده ایران آزاد شد.
رزم‌حسینی با تاکید بر این نکته مهم که به دلیل تحریم‌ها و قطع سوئیفت‌های بانکی فشار فزاینده‌ای بر روی بانک‌های کشور قرار دارد، بیان کرد: حتما به یک اقتصاد برون زا نیاز داریم تا بتوانیم اقتصاد درونی کشور را شکوفا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار