امام جمعه خاورشهر:جنبش دانشجویی ایران در تاریخ ثبت و شناخته شده است و همیشه ضد استکبار و عدالت خواه میباشد

شهرری(پانا) - امام جمعه خاورشهر گفت : هجرت حضرت فاطمه معصومه(س) تمدن ساز بود به گونه ای که قم به مهد تمدن اسلامی تبدیل شد.

کد مطلب: ۹۷۴۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه  خاورشهر:جنبش دانشجویی ایران در تاریخ ثبت و شناخته شده است و همیشه ضد استکبار و عدالت خواه میباشد

حجت الاسلام یاسینی با عنایت به وفات حضرت معصومه(س) خطبه اول نماز جمعه را با بیان حدیثی از امام رضا(ع) آغاز کرد و گفت :هرکس با معرفت خواهرم را در قم زیارت کند گویا مرا زیارت کرده و بهشت بر او واجب خواهد شد.

او در ادامه به حدیث دیگری از امام رضا(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: گناهان کوچک راهی برای انجام گناهان بزرگتر است و هرکس با انجام گناهان کوچک از خدا نترسد با انجام گناهان بزرگ هم از خدا نخواهد ترسید.

او در این باره افزود : اگر بهشت و جهنمی هم وجود نداشت باز شایسته است خدای متعال را اطاعت کنیم زیرا خداوند به ما نعمات بسیاری داده است که استحقاق داشتن آنها نیستیم.

حجت الاسلام یاسینی به بیان اهمیت هجرت پرداخت و بیان داشت : تا جایی که امکان دارد حتی تا پای جان باید مقاومت کرد اما در صورت نبودن شرایط هجرت بهترین گزینه برای مبارزه علیه طاغوت میباشدو هجرت به معنای خارج شدن از ولایت طاغوت و ورود به ولایت ایمانی است.

امام جمعه خاورشهر در خطبه دوم عنایت به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)پیرامون دانشجویان و وظایف آنان اذعان داشت:دانشجویان باید انقلابی و سیاسی باشد اما سیاست زده نباشند.

حجت الاسلام یاسینی افزود :جنبش دانشجویی ایران در تاریخ ثبت و شناخته شده و همیشه ضد استکبار و عدالت خواه بوده، وجود داشتن ممیزات ضروری بوده و این جنبش در دست کسانی که جنایت می‌کنند نمی‌تواند باشد که شروع این حرکت شانزدهم آذر است.

/خبرنگار : زهراسادات میری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار