اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر فاروج به مناطق عملیاتی جنوب کشور

فاروج (پانا) - اولین کاروان راهیان نور، ویژه دانش آموزان دختر شهرستان فاروج در سال جاری از محل مهدیه این شهرستان با بدرقه جمعی از مسئولین و خانواده های آنان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

کد مطلب: ۹۷۴۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر فاروج به مناطق عملیاتی جنوب کشور

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج در رابطه با هدف از اعزام کاروان های دانش آموزی راهیان نور به مناطق عملیاتی گفت: این اعزام ها به عنوان یک کلاس کارگاهی و آموزشی برای بصیرت افزایی و آشنایی دانش آموزان با ارزش های دفاع مقدس و نهادینه کردن روحیه ایثار در آنان محسوب می شود.

خلیل ذوقی افزود: در این اعزام یکصد و یازده دانش آموز دختر از دبیرستان های دخترانه متوسطه دو در قالب سه دستگاه اتوبوس اعزام شدند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج نیز گفت: در هر یک دستگاه اتوبوس تعداد 38 نفر دانش آموز، دو نفر فرهنگی، یک روحانی، یک راوی، یک دانشجو معلم، یک خادم الشهداء و دو نفر راننده حضور دارند.

محبوبه حاجی پور افزود: برای هر کاروان نیز یک مدیر و تعدادی عوامل پیشتیبانی، دانش آموزان را همراهی می کنند.

توحید محمدی کارشناس اردوهای دانش آموزی اداره آموزش و پرورش فاروج نیز اظهار داشت: این اعزام ها توسط اداره کل آموزش و پرورش و با همکاری سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی انجام می پذیرد.

وی از اعزام کاروان راهیان نور ویژه دانش آموزان پسر این شهرستان در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار