ورود سیستم بارشی باران و برف به دشت کاشان

کاشان (پانا) - رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: سیستم بارشی که از شمال غرب وارد کشور شده از ساعت آغاز شنبه به منطقه غرب کاشان میرسد و فعالیت آن تا پایان روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۹۷۴۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ورود سیستم بارشی باران و برف به دشت کاشان

عباس ارغوانی اظهار کرد: بنا به تحلیل نقشه های هواشناسی، اوج‌بارشها را بعدازظهر روز شنبه شاهد خواهیم بود که نوع بارش در مناطق کوهستانی به صورت برف اما در مناطق دشت کاشان و آران و بیدگل بصورت باران پیش بینی می شود.
وی افزود: پیش بینی می شود که دمای هوای در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل طی ٧٢ ساعت آینده به میزان دو تا سه درجه کاهش خواهد یافت.
وی با اشاره به آلودگی هوای منطقه کاشان در هفته گذشته تصریح کرد: شاخص آلودگی هوا به صورت محسوسی پایین آمده و هوای پاکی را خواهیم داشت. البته آب باران و برف با توجه به آلودگی های هوا غیربهداشتی هستند.
رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: میزان بارندگی های سال زراعی جاری تا نیمه اول آذر به رقم 37.2 میلیمتر رسید در حالی که این رقم در سال مدت مشابه سال گذشته رقم 30.7 میلیمتر بوده است.

ارغوانی افزود: با توجه به پیش‌بینی برف و لغزندگی جاده ها، اختلال در تردد شهری، جاده ای و محورهای مواصلاتی به ویژه مناطق کوهستانی، توصیه می شود ضمن انجام اقدامات پیشگیری انه، از تردد غیر ضروری در جاده ها به ویژه در بخش های کوهستانی خودداری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار