امام جمعه موقت ورامین :اگر دشمن فرصت پیدا کند جنایاتی بدتر از داعش در ایران رخ خواهد داد و می‌بایست هوشیار باشیم

ورامین (پانا) - امام جمعه موقت ورامین در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: روز دانشجو یادآور روحیه ضداستکباری دانشجویان این سرزمین می‌باشدکه همچنان حفظ شده است.

کد مطلب: ۹۷۴۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت ورامین :اگر دشمن فرصت پیدا کند جنایاتی بدتر از داعش در ایران رخ خواهد داد و می‌بایست هوشیار باشیم

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: تبیین حقایق انقلاب اسلامی برپایه آزاد اندیشی و پاسخگویی به شبهات از جمله رسالت‌هایی است که اهمیت دارد .

او در رابطه با شانزدهم آذر روز دانشجو خاطر نشان کرد:روز دانشجو یادآور روحیه ضداستکباری دانشجویان این سرزمین میباشدکه همچنان حفظ شده است.

محمودی در ادامه با اشاره به اینکه شروع وقایع در آشوبهای اخیر و توجه به رخدادهای آن بسیار مهم است؛ گفت: این وقایع در طول دوران چهل ساله انقلاب اسلامی بی‌نظیر بود، انتقاد مردم از یک تصمیم عجولانه ، طبیعی و قابل پیش بینی بود ومعتقد هستیم کسانی که با این روش یک تصمیم قانونی را اجرا کردند باید در پیشگاه ملت ایران و دستگاه قضایی پاسخگو باشند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه با کمال ناجوانمردی برخی افراد و جریانات باعث و بانی گرانی بنزین این اقدام را از جانب رهبری معرفی می‌کنند خاطر نشان کرد: در حالی که این چنین نیست و دولت و سران قوا باید پاسخگوی تصمیمات خود باشند و رهبری فرمودند از تصمیم سران قوا حمایت می‌کنند ولی خودشان نظر کارشناسی در این زمینه ندارند و امروز دلسوزان و تحلیلگران سیاسی و اجتماعی معترض هستند که اگر آن حمایت رهبری را نداشتند با توجه به این آشوب ها چه بر سر کشور و مملکت می آمد.

خطیب نمازجمعه ورامین بیان کرد: در هر صورت اعتراضات مردمی پیش‌بینی می‌شد و حق مردم بود و هست که نظرات خود را بیان کنند و وظیفه مسئولان هم پاسخگویی به مردم می باشد و اینکه در این شرایط رخ داد حقیقتاً دردناک و غیر قابل تصور است.

حجت الاسلام محمودی گفت: در این آشوبها بیش از چهارصد بانک تخریب شد اساساً بانک ارتباطی با طرح افزایش بنزین نداشت تخریب هشتاد فروشگاه زنجیره‌ای به طور کامل که بالغ بر دویست میلیارد تومان کالا در آن غارت شد از دیگر وقایع بود که تاسف‌بار است و خشونت‌های بی سابقه، آتش کشیدن بیش از یک صد دستگاه آمبولانس و ماشین‌های آتش‌نشانی و مراکز علمی حوزوی دانشگاهی را نیز باید اضافه کنیم.

او در خصوص ویژگیهای این وقایع نیز اظهار داشت: باید به این نکته توجه کنیم که آشوبگران در سطح کشور از یک مدل الگو استفاده کردند و خشونت بدون شعار و بدون مطالبه همراه با داشتن ابزارهای تخریب گری از ویژگی‌های آنها بوده واصرار آنها برای حمله به مراکز نظامی بود و حمله به کلانتریها و پایگاههای بسیج و سپاه با سلاح سرد و گرم و به شهادت رساندن چندین بسیجی همگی توسط آشوبگران آموزش دیده صورت گرفت چرا که آنان ابزارهای اقدام خود را همراه داشتند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: دشمن به شدت نگران است که ایران از تحریمها عبور می‌کند همانطور که اعلام کردند اگر ایران از این مرحله عبور کند تحریم‌های دیگری وجود ندارد که بر روی اقتصاد ایران اثرگذار باشد ضربه زدن در اقتصاد برای آشوب گران بسیار مشخص بود.

خطیب نمازجمعه ورامین اظهار داشت: قطعاً دشمنان برای آینده نیز برنامه‌ریزی دارند این جنایات نشان داد که اگر دشمن فرصت پیدا کند جنایاتی بدتر از داعش در ایران رخ خواهد داد تا هوشیار باشیم همواره آماده باشیم و بدانیم که دشمن هم هوشیار است.

او در خصوص ثبت نام انتخابات مجلس نیز اذعان داشت: هیات اجرایی و نظارت باید مطابق قانون به طور قاطع عمل کند و باید کسانی در این عرصه حضور داشته باشند که تواناییهای لازم برای نمایندگی مجلس را کسب کرده باشند و هم نامزدها و هواداران اخلاق را رعایت کنند کسانی که برای خدمت مردم به مدیریت می‌آیند باید این روحیه را در عمل خود نیز به نمایش بگذارند.

/خبرنگار:محمدرضا اردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار