کارگاه کیفیت بخشی و توانمند سازی حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۳ تبریز

تبریز (پانا) - کارگاه کیفیت بخشی و توانمند سازی حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۳ تبریز بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدرسه شاهد نورالزهرا برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۳۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه کیفیت بخشی و توانمند سازی حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۳ تبریز

ابوالفضل حسین زاده با اشاره به اینکه انسانهای بزرگ در قیامت به پیامبر نزدیکتر است، گفت: انسانهایی که اهل صدق و صداقت باشند و از دروغ و تهمت و شایعه دور باشند ، کبر و غرور نداشته باشند و تمامی سخنانشان از روی صداقت باشد اگر به گفته ها و نوشته هایشان عمل کنند بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود و در این راستا اگر عناوین ساحت های شش گانه اتفاق بیفتند نتیجه اش تربیت انسان صادق است.

وی افزود: همکاران پرورشی که آینده سازان مملکت هستند برای ساختن انسانهای توانمند ، خلاق و پویا و با نشاط تلاش می کنند و شکوفا کردن فطرت و استعداد های دانش آموزان در آموزش و پرورش جزو اساسی ترین کارها است.

حسین زاده با اشاره به سند تحول بنیادین گفت:هدف عمده ی سند تحول بنیادین تربیت انسان در تراز جمهوری اسلامی ایران است و ارتقای پنج عنصر انسان که عبارت است از تفکر،ایمان،علم و اخلاق در چهار عرصه ارتباط با خدا،ارتباط با خود،ارتباط با مردم و ارتباط با طبیعت و دستیابی به مراتبی از حیات طیبه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۳ با تاکید بر اهمیت امانت داری ادامه داد: انسان ها باید امانت دار باشند و در این عرصه مهم ترین امانت شما به عنوان مربی و معاونین پرورشی اجرای برنامه صبحگاهی است که اگر به خوبی اجرا شود ۵۰ درصد فعالیت های پرورشی خود به خود انجام می شوند.

ابولفضل حسین زاده ضمن تاکید بر اهمیت مسئولیت پذیری گفت: باید به مسئولیت های خودمان دقت کنیم. دانش آموزان متوجه مسئولیت ما هستند و رفتار ما بر آموزش آنان تاثیر می گذارد.

وی اذعان کرد: آموزش و پرورش با حرف اصلاح نمی شود کار باید در عمل نیز نمایان شود.

حسین زاده ادامه داد: در مورد شاخص های ارزیابی باید برنامه داشته باشیم و برنامه ریزی کنیم از این رو تشکل های دانش آموزی باید فعال باشند و سازمان دانش آموزی که دارای بهترین برنامه ها هست، مورد توجه قرار بگیرد و تاکید میکنم برای فعالیت آنها اقدام شود که اگر آن را فعال کنید فعالیت های گروهی که یکی از شاخص های تعلیم و تربیت است اتفاق می افتد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۳ تاکید کرد: حضور حداکثری دانش آموزان در مسابقات فرهنگی هنگامی اتفاق می افتد که اهمیت این مسابقات را به خوبی به دانش آموزان یادآوری کنیم و در این راستا آنان را جهت شرکت در مسابقات مورد تحسین و تشویق قرار دهیم و از آنان تقدیر کنیم.

حسین زاده خاطرنشان کرد: زنگ نماز در مدارس باید از اهمیت بالایی برخوردار شوند چرا که دانش آموزان در صورت درک اهمیت نماز از بیشتر مشکلات و آسیب های اجتماعی در امان می مانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار