معتمدین هیات اجرائی در ابرکوه انتخاب شدند

یزد(پانا) - جلسه تشکیل هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان ابرکوه با حضور محمد کاظمی نسب فرماندار و سی نفر از معتمدین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۳۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
معتمدین هیات اجرائی در ابرکوه انتخاب شدند

فرماندار ابرکوه در جلسه تشکیل هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان ابرکوه گفت: انتخابات ایران در 40 سال گذشته ثابت کرده که یکی از منزه ترین نهادهای انتخاباتی در دنیا است که قطعا در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی به همین شکل برگزار می شود.

فرماندار ابرکوه افزود: هیئت های اجرایی که در رأس برگزاری انتخابات در شهرستان ها و استان ها است با دعوت از معتمدین تشکیل می شود و ترکیب اصلی هیئت های اجرایی هم مردم هستند. فرماندار، دادستان و رئیس ثبت احوال هم اعضای حقوقی هستند اما 8 نفری که به عنوان هیت اجرایی حضور دارند از بین مردم هستند و در واقع در انتخابات ایران با این ابتکار قانونی که وجود دارد اجرای مردم در انتخابات مقدور است.

کاظمی نسب افزود:بعضی از افراد جامعه بر این باور هستند که دولت انتخابات را برگزار می کند ولی دولت پشتیبان و فراهم کننده امکانات است اما با تشکیل هیئت های اجرایی انتخابات را مردم برگزار می کنند.

وی اظهار کرد: انتخابات ایران در 40 سال گذشته ثابت کرده که یکی از منزه ترین نهادهای انتخاباتی در دنیا است که قطعا در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی به همین شکل برگزار می شود.

در پایان اعضای هئیت اجرایی با رأی معتمدین شهرستان ابرکوه تعیین گردید که به شرح زیر میباشد:

هشت نفر معتمدین اصلی:عبدالرحیم بصیری، سید ابراهیم حسینی دوست، محمد حسن آقایی، رضا ربانی

کاظم حیدری، ناصر فلاحزاده، بی بی معصومه میرعظیمی، حمید رضا صالح زاده

پنج نفر معتمدین علی البدل:اسمائیل برزگرزاده، محمد مهدی درگاهی، محمد جواد معماریان، سید حسام هدایتی ، سید علی اکبر عظیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار