گزارش پانا از پنجمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو

تبریز (پانا) - پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو طبق روال روزهای گذشته از ساعت 8 صبح آغاز و ساعت 18 عصرخاتمه می یابد.

کد مطلب: ۹۷۳۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
گزارش پانا از پنجمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو

امروز پنج شنبه پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح در فرمانداری تبریز در حالی آغاز شد که به گفته فرماندار تبریز تا پایان روز چهارم ۱۰۳ نفر در حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو ثبت نام کردند که ۱۱ نفر آن ها زن و ۹۲ نفر آن ها مرد هستند.

یکی از چهره های شناخته شده که در بین ثبت نام کنندگان امروز به چشم می خورد علیرضا نوین شهردار اسبق تبریز است.

وی در گفت و گو با خبرنگاران بیان می کند: عدم نظارت و نظارت ناکافی از بزرگترین مسایل مجلس فعلی است و لازم است قانون‌هایی که نوشته می‌شود نظارت و اجرا شود تا شاهد مجلسی باشیم که در راستای رفاه مردم و احیای حقوق آن‌ها و التزام انقلاب اسلامی خدمت‌رسانی می‌کند.

شهردار اسبق تبریز در ادامه بیان می کند: در دوره هشت ساله شهرداری نشان دادم که اهل ریخت و پاش نیستم.

کامبیز مهدی زاده، داماد حسن روحانی رئیس جمهور یکی دیگر از چهره هایی بود که صبح امروز در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در فرمانداری تبریز حضور یافت و ثبت نام کرد.

وی که با همراه همسر خویش برای ثبت نام مراجعه کرده بود به جمع خبر نگاران آمده و بیان می کند: خود رییس جمهور محترم به پشتوانه مردم پیروز شدند و من نیز به پشتوانه مردم آذربایجان و جوانان در انتخابات شرکت می‌کنم.

این داوطلب انتخابات مجلس ادامه می دهد: وظیفه نمایندگان پل کشی و سدسازی نیست بلکه باید پی گیر مطالبات مردمی باشد و بر اجرای صیحی قانون نظارت کند.

مهدی زاده می‌افزاید: به عنوان یک فرزند از پدر(رییس جمهوری) کسب اجازه کرده و در انتخابات شرکت کرده‌ام.

علیرضا بیگی نماینده فعلی مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یکی دیگر از چهره هایی بود امروز به محل فرمانداری تبریز وارد شد و ثبت نام کرد.

وی بعد از ثبت نام به جمع خبر نگاران آمده و بیان کرد: متاسفانه نسبت به سیاست‌های قانونگذاری ابلاغی مقام معظم رهبری، یک نگاه تشریفاتی شد و ان‌شاءالله مجلس یازدهم بتواند این رسالت خود را اجرایی کند.

بیگی می‌افزاید: مردم حتماً باید به سبقه و فعالیت‌های داوطلبان دقت کنند تا با چه مشخصه و دیدگاهی وارد مجلس می‌شوند.

سکینه عباسی برون درقی شاغل در دانشگاه تبریز که بعد از ظهر امروز به محل ثبت نام مراجعه کرد، می‌گوید: برای این که مشکلات مردم و جامعه را به گوش مسئولین برسانم وارد عرصه انتخابات شدم.

سونیا فرضی زاده از داوطلبی بود که ساعت 15 و 45 دقیقه امروز با در دست داشتن پلاکارد شعار تبلیغاتی خود وارد فرمانداری شد.

وی هدف خویش از وارد شدم به گود انتخاباتی را کمک به مردم عنوان کرده و می گوید: قصد سخنرانی و دادن وعده و وعیدهای توخالی را ندارم اگر مردم لایق بدانند و رای دهند می خواهم خودم را در عمل ثابت کنم.

یوسف اصغری کارشناسی مدیریت اجرایی در جمع خبرنگاران می گوید: به هیچ حزبی وابسته نیستم و کارمند گمرک هستم. هدفم ایجاد زمینه برای جوان گرایی مدیران و کمک به اشتغال جوانان است.

"حضور و شرکت در انتخابات وظیفه همه است چه در عرصه انتخابات و چه در پای صندوق رای" این جمله راه علی ذریه نوروزی کارمند آب و فاضلاب و داوطلب انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تبریز در جمع خبرنگاران بیان می کند.

حامد مختاریان هروی متولد 1362 دارای کارشناسی ارشد حسابداری می گوید: بیکار هستم و خود را صالح می دانم و در انتخابات شرکت کردم تا زمینه برای حضور جوانان در جامعه باز شود.

فرهاد پورنعمت فرزانه دارای مدرک دکترای دامپزشکی با حضور در جمع خبرنگاران بیان می کند: هدفم از حضور در عرصه انتخابات بهبود به معیشت مردم و شفاف سازی است. مردم، نامحرم نیستند و چه متن و چه حاشیه همه را بدانند.

میرحسن ولی اللهی یکی دیگر از داوطلبینی بود که ساعت 16 و 40 دقیقه وارد فرمانداری شد و حاضر به پاسخ به سوالات خبرنگاران نشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار