24 ویلای غیرمجاز در نور تخریب شد

ساری (پانا) - دادستان عمومی وانقلاب شهرستان نور از تخریب 24 ویلای  غیرمجاز درخارج از بافت در روستای کارده گرکلاه این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۹۷۳۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
24 ویلای غیرمجاز در نور تخریب شد

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران قنبری گفت: با توجه به ماده 2 تبصره ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات در منطقه کارد گر کلای شهرستان نور طی 2 سه سال اخیر، فردی اقدام به ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرک رز میکرد.

این مقام قضایی افزود: متاسفانه فرد سودجو با توجه به اخطارهای داده شده برای منافع شخصی خود ، اقدام به ساخت ویلا، بدون در نظر گرفتن مجوز‌های قانونی می‌کند و این اقدام، بدون نظارت بوده ودادستانی با این موارد، برخورد جدی و قانونی داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور اظهار داشت: برای ساخت ‌وساز در بسیاری از زمین‌های کشاورزی و تبدیل غیرمجاز کاربری آن‌ها، مجوز قانونی وجود ندارد و این ساخت‌ وساز‌ها بدون رعایت موارد قانونی و مجوز جهاد کشاورزی ساخته شده بود که با دستور قضایی تخریب شد.

او اعلام کرد که با ورود دادستانی به این موضوع، 24 ویلا غیرمجاز خارج ازبافت به میزان بیش از 15 میلیارد تومان، تخریب وآزادسازی شد .

قنبری با اشاره به اهمیت حفظ اراضی ملی و کشاورزی تاکید کرد: شوراها، شهرداری‌، بخشداری‌ و دهیاری‌ها باید نسبت به تغییر کاربری اراضی ملی حساسیت ویژه داشته و با مشاهده موارد تخلف آن را به دادستانی اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار