جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان مجلس دانش آموزی اصفهان با مدیر کل آموزش و پرورش استان

اصفهان (پانا) - جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان مجلس دانش آموزی اصفهان با مدیر کل آموزش و پرورش استان با حضور مدیر کل، معاون فرهنگی و پرورشی و کارشناسان آموزش و پرورش استان و مسئولین سازمان دانش آموزی اصفهان در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۳۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان مجلس دانش آموزی اصفهان با مدیر کل آموزش و پرورش استان

در این جلسه نمایندگان مجلس دانش آموزی استان با اشاره به برخی مسائل از جمله مشکلات درون مدرسه ای، افزایش و بروز بودن اطلاعات معلمین و مربیان جهت ارائه در کلاس های درس، اشاره به مشکلات دانش آموزان اقلیت های مذهبی در مدارس، توجه بیشتر به امور سمپاد و المپیاد ها، توجه آموزش و پرورش به سند حقوق دانش آموزی، برگزاری کارگاه های انتخاب رشته برای دانش آموزان به بیان نقطه نظرات خود در این خصوص پرداختند.

محمد اعتدادی با اشاره به نقش مهم دانش آموزان مجلس در تصمیم گیری های آموزش و پرورش گفت: شما نمایندگان ما در مجلس دانش آموزی کشور هستید و می توانید ما را در اخذ تصمیمات آموزشی یاری کنید.

وی افزود: تمامی نقطه نظراتی که شما دانش آموزان بیان کرده اید مباحث درستی است و ما پیگیر حل این مسائل و رفع نواقص هستیم.

وی در خصوص تاسیس خانه المپیاد گفت: خانه المپیاد یکی از مصوبات ما جهت اجرا می باشد که در مراحل پایانی اجرا می باشد که تا مدتی دیگر خانه المپیاد استان اصفهان افتتاح می شود.

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی گفت: متاسفانه با پژوهش های صورت گرفته، اعتیاد در بین دانش آموزان رواج پیدا کرده و طرحی بین آموزش و پرورش و ستاد مواد مخدر طرحی به نام "یاری گران زندگی" با حضور تشکل های دانش آموزی اجراییست که بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

در پایان این جلسه از نمایندگان مجلس دانش آموزی استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار