استاندار کرمانشاه:

اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه هلال احمر است

کرمانشاه (پانا) - همایش گرامیداشت "روز جهانی داوطلبین" که با حضور استاندار،مدیران جمعیت هلال احمر و داوطلبان این جمعیت برگزار شد.؛

کد مطلب: ۹۷۳۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه هلال احمر است

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: مجموعه هلال‌احمر و امدادگران و داوطلبان این مجموعه در آن شرایط خطرناک و بحرانی زلزله شامگاه ۲۱ آبانماه ۹۶، با ایثار و از خودگذشتگی و به دور از هرگونه چشم داشتی، جان خود را به خطر انداختند تا جان همنوعان خویش را نجات دهند.

هوشنگ بازوند تاکید کرد: لازم است در قالب یک همایش بزرگ از خودگذشتگی ها و خدمات ایثارگرانه داوطلبین هلال احمر به شکل شایسته ای تجلیل شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با ذکر این موضوع که ایران جزو ۱۰ کشور بلاخیز دنیاست در ادامه عنوان کرد: در چنین شرایطی چاره‌ای نیست جز اینکه مردم با ارایه آموزش های صحیح، فرابگیرند چگونه با این بلایای طبیعی زندگی کنند.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: تجربه زلزله کرمانشاه نشان داد که مجموعه هلال احمر برای خدمات رسانی در بحران هایی با این مقیاس گسترده نیازمند امکانات و نیروی انسانی بیشتر است.

وی در ادامه اعتماد مردم را سرمایه بزرگ مجموعه هلال احمر دانست و گفت: بی گمان مجموعه هلال احمر بدون مشارکت های مردمی قادر به انجام وظایف محوله نیست. واریز ۴۵۰ میلیارد کمک‌های مردمی در ایام زلزله نشان داد که خوشبختانه این اعتماد مردمی وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار