تراکتور به دنبال شکست شاهین بوشهر و بازگشت به مدار پیروزی

تبریز (پانا)- امروز تراکتور از هفته‌ سیزدهم مسابقات لیگ برتر در حالی به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می‌رود که به دنبال شکست این تیم و بازگشت به مدار پیروزی است.

کد مطلب: ۹۷۳۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تراکتور به دنبال شکست شاهین بوشهر و بازگشت به مدار پیروزی

بازی «تراکتور - شاهین شهرداری بوشهر» امروز پنج شنبه (14 آذر ماه) از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در حضور پرشورها برگزار می‌شود. تراکتور با دو بازی کمتر نسبت به رقبای خود، با 17 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد و در سوی دیگر شاهین شهرداری با 4 امتیاز در قعر جدول 16 تیمی لیگ برتر قرار دارد.

تراکتور تاکنون در تاریخ لیگ برتر شش بازی با شاهین انجام داده که در این تقابل ها بدون شکست بوده است.
تراکتور در بازی رفت لیگ نهم شاهین را با نتیجه چهار بر دو شکست داد و بازی برگشت دو تیم به تساوی یک بر یک رسید. لیگ دهم نیز بازی رفت دو تیم به تساوی بدون گل رسید ولی تراکتور در بازی برگشت با نتیجه دو بر یک رقیبش را شکست داد.

تراکتور در بازی رفت و برگشت لیگ یازدهم به ترتیب با نتایج یک بر صفر و سه بر صفر شاهین را شکست داد. در مجموع تراکتور چهار بار مقابل شاهین به پیروزی رسیده و دو بار نیز مقابل این رقیب جنوبی به تساوی رسیده است.

با توجه به به تعویق افتادن تعدادی از بازی‌های هفته‌ی یازدهم، تراکتور پس از 34 روز در یک بازی خانگی مقابل هوادارانش بازی خواهد کرد و قطعاً حضور پر تعداد هواداران می‌تواند کمک حال شاگردان دنیزلی در بازی روز پنج شنبه باشد.

رضا اسدی و حامد حسین علی زاده دو بازیکن مصدوم تراکتور این بازی را از دست داده‌اند.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته طی مراسمی اپلیکیشن جامع هواداری باشگاه تراکتور قبل از بازی با شهرداری بوشهر در ورزشگاه یادگار امام رونمایی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار