همایش تجلیل از دانش آموزان افتخار آفرین آموزش و پرورش فیروزه برگزار شد

فیروزه ( پانا )- طی مراسمی از تعداد 76 دانش آموز فیروزه ای که در کنکور 97، معدل های برتر امتحانات نهایی و فاتحان لیگ علمی در سطح شهرستان فیروزه حائز رتبه شدند، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۷۳۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از دانش آموزان افتخار آفرین آموزش و پرورش فیروزه برگزار شد

این مراسم با حضور حکیم پور؛ فرماندار ، طاها؛ امام جمعه،عدالت جو؛ رئیس اداره آموزش متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولان شهرستان فیروزه در سالن همایش های آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

حکیم پور با تشکر از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزش و پرورش و نیز قدر دانی از دانش آموزان در کسب رتبه های برتر، این امر را نشان از همت و اراده ی این مدیریت در ارتقاء سطح کمی و کیفی تربیت و آموزش صحیح این نسل تأثیر گذار قلمداد کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان در ادامه بر کسب موفقیت دانش آموزان به ویژه در تمامی عرصه ها که باعث بالندگی جامعه و افزایش خودباوری آینده سازان و بالطبع پیشرفت بهره ورانه کشور است، تأکید کرد .

عدالت جو؛ رئیس اداره آموزش متوسطه نظری بر همراهی مسولان و یاری آن ها در جهت رشد و تعالی بیش از پیش آموزش و پرورش تأکید کرد و خطاب به دانش آموزان گفت: : تلاش شما ست که موفقیت کشور تان در حال و آینده را رقم خواهد زد .

وی با اشاره به این که موفقیت یک احساس درونی است و دانش آموزان می باید سه عامل توکل، امید و تلاش را مد نظر خود در انجام امور بدانند از کنکور و حساسیت امسال آن.رویکرد حذف کنکور در سال های آینده ، پذیرش 85 درصدی رشته های دانشگاهی بر اساس سوابق تحصیلی و تفاوت در رویکرد آزمون کنکور که از سال گذشته بر تمرکز مفاهیم درسی است تصریح کرد.

حیدری؛مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه دانش آموزان را همچون خورشید،درخشنده دانست و اظهار امیدواری کرد:درخشندگی موفقیت شما دانش آموزان همچنان پاینده و پویا در تمام مراحل زندگی مستدام باشد.
وی با اشاره به تفاوت های ظرفیت ها و شرایط شهرستان فیروزه، خواستارحمایت همه ی دستگاه ها و مسئولان به جهت یاری بیشتر دانش آموزان خلاق و توانمند شهرستان شد،از همراهی خیرین آموزشی در این راستا از جمله در برگزاری کارگاه های مختلف تشکر کرد.
این مقام مسئول افزود:در سال گذشته،با تلاشهای صورت گرفته درآموزش و پرورش فیروزه که براساس عدالت آموزشی و بهره مندی از توانمندی معلمان براساس رشته و تخصص آنها بوده است،تعداد27 نفر از دانش آموزان این شهرستان به جرگه مقدس معلمی وارد شدند که باعث مباهات است.
گفتنی است در این مراسم از تعداد 76 دانش آموز برتر شهرستان از جمله رتبه ی دو رقمی کنکور97،معدل کتبی بیست در امتحانات نهایی خرداد 97 و برترین های لیگ علمی با اهدای هدیه و لوح تقدیر قدردانی شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار