در هفته معلولان بیش از ۱۰ویژه برنامه در مهریزاجرا خواهد شد

یزد(پانا)- رئیس بهزیستی شهرستان مهریز از اجرای بیش از ۱۰ویژه برنامه در هفته معلولان در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۳۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
در هفته معلولان  بیش از ۱۰ویژه برنامه در مهریزاجرا خواهد شد

علیرضا علیزاده با اشاره به شعار امسال هفته معلولان ارتقای مشارکت افراد دارای معلولیت برای دست یابی به توسعه فراگیر، عادلانه و پایدار، گفت: بهزیستی مهریز تمام سعی و تلاش خود را جهت همکاری ادارات متولی در زمینه فضا سازی و مبلمان شهری که یکی از موانع دسترسی معلولان به خدمات و امکانات شهری انجام می دهد.

وی افزود:با دستور فرماندار تا پایان سال جاری تمام ادارات این شهرستان جهت دست رسی افراد، با نیاز‌های خاص فراهم و این عملکرد در ارزشیابی پایان سال مدیران مؤثر خواهد بود.

علیزاده ادامه داد: بیش از نوزده میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی در بخش خرد و خانگی به مددجویان بهزیستی شهرستان مهریز اختصاص یافته است.

رئیس بهزیستی شهرستان مهریز افزود: این تسهیلات در قالب مشاغل خرد و خانگی پرداخت و به همین منظور اعتبارات این بخش به صورت صد درصدی افزایش می‌یابد که جهت ایجاد و توسعه اشتغال برای هر نفر تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات در سال جاری اهدا می‌شود.

برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های معلولان در جشنواره محلی قرمه، قصه گویی سالمندان برای معلولان، مسابقه نقاشی، اجرای تئاتر ، برگزاری مراسم جشن ، ارئه خدمات رایگان توانپزشکی ، بازدید از مراکز توانبخشی از برنامه های هفته معلولان در این شهرستان است.

بهزیستی شهرستان مهریز به دو هزار ۵۰۰ نفر معلولان و افراد با نیاز‌های خدمات ارائه می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار