صیدلو: حضور بانوان در تصدی امور مدیریتی در کنار مردان جامعه باعث رشد و بالندگی اجتماعی نیز خواهدشد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفتگو را تنها راه صحیح ارتباطی میان افراد جامعه دانست که موجب پیشبرد اهداف تربیتی است.

کد مطلب: ۹۷۳۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: حضور بانوان در تصدی امور مدیریتی در کنار مردان جامعه باعث رشد و بالندگی اجتماعی نیز خواهدشد

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست آموزشی توان افزایی و ارتقاء سطح علمی زنان فرهنگی شهرستان های استان تهران ذر شهرری اظهار داشت: اگر همگان از ظرفیت پربرکت زنان جامعه در اداره امور کشور آگاه شوند، جامعه‌ای با رشد فرهنگی متناسب خواهیم داشت.

او در ادامه با انتقاد از بیان مطالب کلی پیرامون مطالبه به حق جامعه زنان افزود: گفتگو پیرامون مسائل مهم تربیتی موجب پیشبرد اهداف آموزشی خواهد شد.

صیدلو برداشت‌های نادرست از حضور زنان در جامعه را مبتنی کج‌سلیقگی و نافهمی درست از مبانی اصلی دین عنوان کرد و اذعان داشت: اسلام نمونه‌هایی از تربیت‌یافتگان بیوت نبوت و امامت را معرفی می‌کند نه تنها الگوی زنان جامعه بلکه الگوی همه بشریت هستند و باید با مطالعه تاریخ و نقش اثر بخش بزرگ‌زنان مکتب اسلام به این حقیقت واقف شد که حضور زنان در جامعه چه نقش بسزا و موثری خواهد داشت که باید با ایجاد ساز و کار مناسب در جهت تحقق بهره‌مندی جامعه از ظرفیت این بخش عظیم در پیشبرد اهداف تلاش کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان داشت: دربسیاری از حوزه‌های تربیتی به جای اینکه به دنبال عرضه صحیح محتواهای غنی فرهنگی و هنری باشیم و از قابلیت‌های علوم روز بهره‌مند شویم به بیان مطالب کلی و آماری اکتفا می‌کنیم، در حالیکه یک حرکت ناصواب دشمنان و تعمیق آن به کل نظام تربیتی، ماهیت عملکرد ما را به کلی زیر سوال خواهد برد که متهم به اجرای اسناد مغایر با سند تحول بنیادین می‌شویم.

اودر ادامه مدیریت بانوان در جامعه را بسیار مفید ارزیابی کرد و گفت: حضور بانوان در تصدی امور مدیریتی در کنار مردان جامعه باعث رشد و بالندگی اجتماعی نیز خواهدشد.

نشست آموزشی توان‌افزایی و ارتقای سطح علمی زنان فرهنگی شهرستان‌های استان تهران با حضور خانم شجاعی معاون وزیر آموزش و پرورش در دوره‌های پیشین و فرحناز مینایی‌پور مشاور وزیر آموزش و پرورش در مرکز رفاهی شهرری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار