پانا گزارش می دهد؛

اتمام چهارمین روز از ثبت نام کاندیداتوری و روند کند حضور داوطلبان برای ثبت نام در تبریز

تبریز(پانا) - حوزه ی انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو بزرگ‌ترین حوزه ی انتخاباتی استان آذربایجان شرقی است که شامل ۳ شهرستان تبریز، آذرشهر و اسکو و جمعیتی بالغ بر ۱٬۹۰۱٬۶۶۱ نفر می‌شود.; این حوزه ۶ کرسی از مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص داده است.

کد مطلب: ۹۷۳۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اتمام چهارمین روز از ثبت نام کاندیداتوری و روند کند حضور داوطلبان برای ثبت نام در تبریز

روز چهارم انتخابات در این حوزه در حالی شروع شد که عشرت شایق،عزت الله جعفری و سید محمد رضا تاج الدینی برای کاندیداتوری وارد عرصه رقابت شدند.

عشرت شایق کاندید سیاسی روز چهارم عنوان کرد: انقلابی هستم و انقلابی گری خواهم کرد.

شایق تصریح کرد: مجلس دهم عملکرد خاصی نداشت. فکر می کنم نمایندگان فعلی یا جایگاه مجلس را نشناخته اند ویا بخاطر تشکیلاتی بودن اجازه عملکرد مستقل ندارند.


عزت الله جعفری مدیرکل سابق حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان، دیگر داوطلبی بود که برای ثبت نام دوره یازدهم وارد فرمانداری شد.

سردار جعفری در مصاحبه با خبرنگاران گفت:پشتیبان اقدامات رییسی که در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است خواهیم بود و در آخر سال مشخص می‌شود چه مقدار از تخلفات به بیت‌المال بازگشته است و هزاران میلیارد قرار است به سرمایه های کشور اضافه شود.

عزت الله جعفری با تاکید بر لزوم شفافیت آرا افزود: اگر شفافیت آرا وجود داشت، یک وزیر پس از سه بار استیضاح مجددا رای نمی‌آورد.

سید محمد رضا تاج الدینی نماینده اسبق دوره هفتم و نماینده استعفایی دوره هشتم در فرمانداری حضور یافت.

تاج الدینی با تاکید بر جایگاه ویژه و اهمیت بالای مجلس گفت: مجلس در این دوره به حالت روزمرگی افتاده است و اگر بخواهد موفق شود باید پرشور و انقلابی باشد و در این راستا مجلسی موفق است که ترکیبی از افراد با تجربه و جوانان نخبه باشد.

وی اذعان کرد: چیزی که مورد غفلت است، توزیع عادلانه ی ثروت و توجه به قشر مستضعف است و در این راستا تعاونی های عمومی مورد غفلت قرار گرفته اند و در هر شهر تعاونی توسعه و عمران شهر با عضویت اکثریت مردم باید راه اندازی شود.

بهروز مهدوی در پایان روز چهارم در مصاحبه با خبرنگاران مستقر در فرمانداری تبریز گفت: ۱۲ نفر با مدرک دکترا، ۷۵ نفر با مدرک کارشناسی ارشد و ۱۲ نفر با مدرک کارشناسی و ۳ نفر حوزوی و ۱ نفر فوق دیپلم که ثبت نام کردند.

وی افزود: به طور کل ۱۱ درصد ثبت نامی ها زن و ۸۹ درصد مرد هستند و بیشترین فراوانی شغلی ثبت نام کنندگان بین کارمندان و شغل آزاد است.

مهدوی خاطر نشان کرد: ۱۹ نفر از ثبت نام کنندگان سابقه ی ایثارگری و ۵ نفر سابقه ی نمایندگی در دوره های قبلی را داشته اند.

بهروز مهدوی از ثبت نام ۴۲ نفر در روز چهارم خبر داد و گفت: ۲ نفر زن و ۴۰ نفر مرد ثبت نام کرده اند و میانگین سنی روز چهارم ثبت نام کنندگان ۴۴ سال است.

روز چهارم ثبت نام کاندیداتوری مجلس در حالی که روند کندی از جانب داوطلبان برای ثبت نام داشت به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار