اختتامیه اولین جشنواره استانی دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی شهر تهران

تهران (پانا) - اختتامیه اولین جشنواره استانی دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی شهر تهران در محل کانون فرهنگی و تربیتی آفتاب واقع در منطقه19شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۳۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه اولین جشنواره استانی دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی شهر تهران

عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه اولین جشنواره استانی در کانون آفتاب شکل گرفته است، گفت: امام علاقه خاصی به دانش آموزان داشتند و امیدواریم در این کانون در راستای شناساندن امام و مبارزه ایشان به نسل جدید اقدام شود و بی شک شکل گیری این جشنواره و کانون به جهت حضور و حمایت یادگار امام شکل گرفته است و امیدوارم به خوبی استفاده شود.

وی افزود: امیدوارم این کانون به عنوان قطب فرهنگی در جوار مرقد مطر امام بتوانیم معرفی شود.

همچنین هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه19 ضمن خیر مقدم جهت حضورت سید حسن خمینی با ارایه گزارشی از اولین جشنواره استانی دستاوردهای کانون های فرهنگی و تربیتی گفت: این مراسم به مدت سه روز در کانون آفتاب برگزار شد.

وی افزود: 23کانون در قالب 22 انجمن در غرفه ها در بخش مهارت آموزی، کارگاه و فروش تولیداتی که تاکید شده است، حضور داشتند.

حنیف نیا افزود: 2500نفر دانش آموز از نمایشگاه کانون آفتاب بازدید کردند و البته باوجود تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا استقبال خوبی انجام شد.

در پایان مراسم از آلبوم تولیدی سرود زندگی رونمایی شد. در انتهای مراسم عبدالرضا فولادوند، مدیر آموزش و پرورش شهر تهرانگفت: حدود دو میلیارد هزینه کردیم و 20سرود را توسط طراحان اماده کردیم تا از این مسیر شادابی را به مدارس برگردانیم و دانش آموزان مان شاد باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار