معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران :ضرورت برگزاری انتخاباتی قانونمنددرگام دوم انقلاب

پیشوا (پانا) - رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: تلاش می کنیم در اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی بر مبنای قانون عمل کرده و انتخابانی باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم برگزار کنیم.

کد مطلب: ۹۷۳۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران :ضرورت برگزاری انتخاباتی قانونمنددرگام دوم انقلاب

شکرالله حسن بیگی در چهاردهمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات شهرستان پیشوا خاطر نشان کرد: یکی از وظایف ذاتی وزارت کشور برگزاری انتخابات است و با توجه به حساسیت بالای این مهم، باید به‌ نحو احسن آن را به انجام رسانیم.

او در ادامه گفت: فرمانداری‌ها باید آرایش انتخاباتی بگیرند و با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم اجازه ندهند خدشه ای به انتخابات وارد شود.

حسن بیگی افزود:: باید وقت گذاشت و به صورت مستمر قانون انتخابات را مرور کرد تا بتوان انتخاباتی بر مبنای مرّ قانون برگزار و از آرای مردم صیانت کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران بیان داشت : قانونگرایی شاه‌بیت فعالیت‌های ما در انتخابات است و تمام تلاشمان این است که در اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی بر مبنای قانون عمل کرده و انتخابانی باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم برگزار کنیم.

او اذعان داشت: هر آنچه در انتخابات به دنبال آن هستیم از جمله بی‌طرفی، صیانت از آرای مردم، امنیت و...، همه در عمل به قانون نهفته است.

حسن بیگی اذعان داشت: با توجه به نقش حساس فناوری اطلاعات و نماینده فرماندار در روز انتخابات باید از افراد مجرب و آموزش دیده در این راستا بهره گرفته شود تا در روز انتخابات با مشکلی در این زمینه مواجه نشویم‌.

/خبرنگار:محمدرضااردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار