انبارها و مراکز پخش مازندران شناسه‌دار می‌شوند

ساری (پانا) - استاندار مازندران ضمن تأکید بر اجرایی کردن شناسه‌دار شدن انبارها و مراکز پخش در استان، آن را عامل راستی‌آزمایی ورود و خروج کالاها به انبارها برشمرد.

کد مطلب: ۹۷۳۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
انبارها و مراکز پخش مازندران شناسه‌دار می‌شوند

به نقل از روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ضمن اشاره به اجرای طرح ملی شناسه‌دار کردن انبارها و مراکز پخش در مازندران، گفت: با اجرایی شدن این طرح گردش کالا اعم از ورود و خروج کالاها به انبارها مورد رصد و راستی آزمایی قرار می گیرد.

به گفته او این طرح در مرحله ثبت انبارها قرار دارد.

حسین‌زادگان اظهار امیدواری کرد که با فعالیت بیشتر این کار تسریع یابد.

استاندار با تاکید بر بحث صدور مجوز برای چاه های کشاورزی، بیان کرد: صدور اینگونه مجوز ها به منظور حفظ منابع سطحی و زیرزمینی و ذخیره سرمایه ی آبی برای اینکه کشاورزان در فصل زراعی دچار مشکل نشوند، برایمان بسیار حائز اهمیت است.

او گفت: افرادی که دارای چاه هایی فاقد پروانه هستد، مقرر شد که آب منطقه ای با سرعت بیشتری مجوزهای لازم را برایشان صادر کند .

حسین‌زادگان گفت: به کشاورزان عزیز هم توصیه می کنیم در ایامی که هنوز فصل زراعی آغاز نشده برای اینکه بعدا برای زراعتشون دچار کمبود سوخت نشود نسبت به صدور پروانه و دریافت مجوز اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار