برگزاری آیین عصر شعر درفاروج

فاروج(پانا)- به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن عسگری(ع)، عصر شعری در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج و با حضور حسین نامدار از شعرای پیشکسوت این شهرستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۳۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین عصر شعر درفاروج

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج گفت: این آیین با هدف کشف استعدادهای فرهنگی و هنری در حوزه شعر ویژه فرهنگیان و دانش آموزان مدارس سطح شهرستان فاروج برگزار گردید.

محبوبه حاجی پور افزود: در این عصر شعر، جمعی از شعرای شهرستان اشعار خود را در دو بخش اهل بیت(ع) و آزاد سرودند.

کارشناس فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج نیز گفت:در این عصر شعر آقایان یونس آذرخشی، سعید رنجبر، حسین رمضان زاده، حسینعلی ظفری، امیر قربانی و خانم ها زهرا احمدزاده، معصومه اصغری، فاطمه جوکار، صبا دلایلی، معصومه قربان نژاد، مهدیه قیاسیان، محدثه محبوبی، ساجده محمدزاده اشعار خود را سرودند.

ریحانه زمانی افزود: تمامی فرهنگیان ارجمند و دانش آموزان عزیز می توانند آثار خود را در قالب جشنواره پرسش مهر ریاست محترم جمهوری تا پایان آذرماه و همچنین مسابقات فرهنگی و هنری تا پایان بهمن ماه سال جاری به این کارشناسی تحویل نمایند.

قرائت قرآن توسط قاری و شاعر جوان یونس رمضان زاده، پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، همنوازی دوتار توسط آقایان شکیبا و مسعودی، اهدای هدایا و لوح سپاس به شاعران در این آیین، پذیرایی و مجریگری خانم ها مریم مهربان(خبرنگار) و محدثه محبوبی نماینده مجمع اعضای سازمان دانش آموزی از دیگر برنامه های این عصر شعر بود.

این عصر شعر با همکاری و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه عمومی، اداره دانش آموزی، کانون های فرهنگی و تربیتی امام جعفر صادق(ع) و شهید توافقی اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج برگزار گردید.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار