انجمن علمی آموزشی معلمان جغرافیای استان سمنان برگزار می کند:

اولین همایش «گردشگری محور توسعه پایدار استان سمنان»

سمنان (پانا) - «گردشگری محور توسعه پایدار استان سمنان» عنوان همایشی است که انجمن علمی آموزشی معلمان جغرافیای استان سمنان در نیمه اول آذرماه برگزار می کند.

کد مطلب: ۹۷۳۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین همایش «گردشگری محور توسعه پایدار استان سمنان»

علی توانگر گفت: به همت انجمن علمی آموزشی معلمان جغرافیای استان، اولین همایش «گردشگری محور توسعه پایدار استان سمنان» در مرکز استان برگزار خواهد شد.

رییس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه این سمینار علمی در روز پنج شنبه 14 آذرماه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش سمنان برگزار می شود، افزود: این برنامه به منظور ارائه راهبردهای نوین در تحکیم جایگاه گردشگری و در راستای دستیابی به اهداف سند چشم انداز ملی برگزار می شود.

رییس انجمن علمی و آموزشی معلمان جغرافیای استان سمنان نیز برگزاری این هم اندیشی را با هدف معرفی جاذبه های گردشگری، اشتغال زایی از طریق توسعه گردشگری و شناخت امکانات بالقوه توسعه استانی عنوان کرد.

نعیمه سادات کاظمی همچنین گفت: گردشگری مجازی با تأکید بر جغرافیای رقومی و مردم شناسی گردشگری، راهکار توسعه گردشگری، 2 موضوعی است که اساتید مربوطه در قالب سخنرانی به آن خواهند پرداخت.

گفتنی است این همایش یک روزه با حضور رؤسای انجمن های علمی آموزشی معلمان جغرافیا و اعضای اتحادیه انجمن های جغرافیای کشور در ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 14 آذرماه در سمنان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار