تاکنون بیش از 3000 اثر متقاضی حضور در جشنواره مهر مادر شدند

تهران (پانا) - نخستین جشنواره فرهنگی هنری «مهر مادر» که به عنوان جشنواره ای مستقل توسط بخش خصوصی برگزار می شود با استقبال گسترده هنرمندان و نویسندگان کشور روبرو شد.

کد مطلب: ۹۷۳۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکنون بیش از 3000 اثر متقاضی حضور در جشنواره مهر مادر شدند

به گزارش روابط عمومی نخستین جشنواره فرهنگی هنری «مهر مادر»؛ این جشنواره در فاصله نزدیک به یک مانده تا پایان مهلت فراخوان با استقبال بیش از 3 هزار اثر روبرو شده این درحالی است که روند ثبت نام و دریافت آثار با رشد فزاینده ای روبرو شده است.

در حال حاضر از همه استان های کشور متقاضی حضور در نخستین جشنواره فرهنگی هنری مهر مادر بوده و از تنوع شرایط و فراگیری جغرافیایی به نحو احسن استفاده شده است. این در حالی است که تاکنون 720 اثر از استان تهران ، 158 اثر اصفهان ، 160 اثراز خراسان رضوی، 130 اثر از استان البرز و 100 اثر از مازندران عنوان بالاترین آمار شرکت کنندگان را تا این مرحله به خود اختصاص داده اند.

لازم به ذکر است 18 روز تا اتمام مهلت ارسال آثار زمان باقی است و تاکنون 970 عنوان شعر، 720 عنوان داستان، 500 قطعه عکس و مجموعه عکس، 280 عنوان نقاشی، 160 عنوان خاطره، 220 عنوان فیلم کوتاه و مستند، 107 عنوان پوستر به دبیر خانه نخستین جشنواره فرهنگی هنری مهر مادر رسیده است .

گفتنی است نخستین جشنواره فرهنگی هنری «مهر مادر»، که همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ۲۶ بهمن ماه برگزار می شود با موضوعاتی چون: روز مادر، مادران شهدا و ایثارگران، مهر مادر در تربیت فرزندان، ایثار و از خودگذشتگی مادران، حضرت زهرا (س) الگوی مادران، نقش شیر مادر در تغذیه نوزادان، مهر مادر از گذشته، حال و آینده، تاثیر مهر مادر درخانواده و اجتماع، مهر مادر در فرهنگ، آداب و رسوم ، نقش، مادربزرگ در تحکیم و انسجام خانواده و ... طراحی شده است.

مهلت ارسال آثار در این جشنواره تا پایان آذرماه اعلام شده و علاقه‌مندان به حضور در بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی هنری می‌توانند از طریق تارنمای mehremadarfestival.ir در نخستین جشنواره فرهنگی هنری «مهر مادر» ثبت نام کرده و آثار خود را ارسال کنند.

شایان ذکر است این رویداد فرهنگی به دبیری سید عبدالستار کاکایی از مستندسازان و شاعران معاصرکشوربرگزار و با همراهی جمعی از سینماگران ، هنرمندان ، شاعران و نویسندگان صاحب نام، برپا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار