برگزاری جشنواره فوتسال استانی در شهر جدید گلبهار

گلبهار(پانا)-اولین جشنواره ۳ نفره فوتسال سطح استان در گلبهار برگزار شد

کد مطلب: ۹۷۳۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره فوتسال استانی در شهر جدید گلبهار

مسابقات فوتسال برای اولین بار به حالت جشنواره و به شکل ۳ نفره در منطقه گلبهار با حضور شجاعی مسئول انجمن فوتسال استان خراسان رضوی ، میرزی نائب رئیس هیأت فوتبال مشهد و مدیر باشگاه سایپا مشهد ، خمر رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گلبهار ، جلیلی کارشناس تربیت بدنی منطقه گلبهار و سایر کارشناسان اداره آموزش و پرورش منطقه گلبهار با عنوان استعداد یابی برای دختران در دو مقطع متوسطه اول و دوم برگزار شد .
طی این مسابقه ، شجاعی مسئول انجمن فوتسال خراسان رضوی در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت : برگزاری مسابقات به حالت جشنواره و آن هم به شکل ۳نفره برای اولین بار است که در سطح استان برگزار می شود و به نظر بنده کار بسیار زیبایی بود که کارشناس تربیت بدنی و مسئول انجمن فوتسال منطقه گلبهار اقدام به برگزاری آن کردند.
شجاعی ضمن اشاره به کمبود امکانات و تعداد کم بازیکن در مدارس مناطق محروم ، افزود : ما باید یک راه جدید و نو برای شرکت مدارس مناطق محروم در مسابقات پیدا می‌کردیم تا مناطق کم برخوردار و مخصوصا مدارس پراکنده که در مناطق اطراف شهر مشهد وجود دارند و تعداد بازیکنان آنها به دوازده نفر نمی رسد ، بتوانند راحت با تیم های ۳ نفره در این مسابقات شرکت کنند .
وی در ادامه بیان کرد : امروز استقبال از این جشنواره عالی بود به طوری که ۲۶ تیم در این مسابقه شرکت کردند و این آمار بالایی است .
مسئول انجمن فوتسال استان خراسان رضوی در پایان اظهار کرد : استقبال پرشور دانش آموزان و همکاران تربیت بدنی امروز در منطقه گلبهار ستودنی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار