معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان:

از ابتدای امسال ۵۵۵ پروژه به بهره‌برداری رسیده است

سمنان (پانا) - معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: ۷۰۰ پروژه ورزشی در کشور تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۹۷۳۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
از ابتدای امسال ۵۵۵ پروژه به بهره‌برداری رسیده است

جمشید تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در آیین افتتاح ورزش خانه باستانی امیرالمؤمنین(ع) شهر مجن گفت: با افتتاح ورزش خانه باستانی مجن از ابتدای امسال تاکنون ۵۵۵ پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: در صورت واگذاری مالکیت مابقی زمین اختصاص‌یافته به ورزش خانه باستانی مجن از سوی شهرداری این منطقه ظرف ۴۵ روز آینده تجهیزات و امکانات باقی ماندن این مجموعه نیز افتتاح می‌شود.

فخری معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود نیز در این آیین گفت: شاهرود از شهر‌های پهناور کشور است و رتبه پنجم ذخایر معدنی در ایران را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به ثبت ۱۴۹ اثر ملی در شاهرود بیان کرد: جشن ثبت جهانی جنگل هیرکانی ابر در روستای ابر به‌زودی با حضور وزیر میراث فرهنگی برگزار می‌شود.

معاون استاندار سمنان از کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح ورودی مجن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

فخری با اشاره به وجود ۲ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در شاهرود تصریح کرد: شاهرود ۱۵ هزار و ۲۵۶ ورزشکار بیمه‌شده، ۳۰ مکان ورزشی شهری، ۲۴ مکان ورزشی روستایی و ۱۱۱ مکان ورزشی خصوصی دارد.

وی با اشاره به مجموعه ورزشی سه هزارنفری در شاهرود و تخصیص یک و نیم میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه ابراز کرد: به استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری شاهرود پنج میلیارد تومان اعتبار تخصیص‌یافته که ۳.۵ میلیارد تومان آن به‌زودی پرداخت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار