جذب 88 درصد از نوآموزان اردبیلی در دوره پیش دبستانی

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با بیان اینکه تا کنون 18 هزارو 568 نوآموز در سیستم سناد ثبت نام شده است، گفت: با جذب 88 درصد از نوآموزان، استان اردبیل در این حوزه رتبه 6 کشوری را به خود اختصاص داده است.

کد مطلب: ۹۷۳۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جذب 88 درصد از نوآموزان اردبیلی در دوره پیش دبستانی

احمد ناصری در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش استان که در مرکز آموزشی و رفاهی خانه معلم اردبیل برگزار شد، از کسب رتبه برتر کشوری در عملیاتی کردن پروژه مهر توسط این استان خبر داد.

او در ادامه به ساماندهی و مدیریت انسانی در سالتحصیلی 98-99 اشاره کرد و اظهار داشت: با تدابیری که در استان اندیشیده شد، خوشبختانه در سال تحصیلی جدید ساماندهی نیروی انسانی بدون هیچ حاشیه ای انجام شد و در این راستا برای تامین کمبود نیروی انسانی 303 نفر بعنوان حق التدریس وارد چرخه آموزش و پرورش شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر تقویت درآمدهای اختصاصی در مناطق و نواحی گفت: درآمدهای اختصاصی منبع پایداری است که می توان بدان تکیه کرد که بحمدالله استان اردبیل موفق به افزایش این منبع مالی در چند سال اخیرشده است.

ناصری همچنین به تعامل اثربخش آموزش و پرورش با حوزه های مختلف در مناطق و نواحی اشاره کرد و بیان داشت: در سایه این تعاملات است که آموزش و پرورش در تمامی برنامه ها می تواند از حداکثر ظرفیت نهادها استفاده کند.

او از برگزاری اجلاس سراسری نماز در 21 آذرماه به میزبانی استان گلستان خبر داد و گفت: در شهرستان های نمین، خلخال، مشگین شهر و بیله سوار نیز اجلاس شهرستانی نماز در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه پوشش تحصیلی استان در دوره های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول بالاتر از میانگین کشوری است، عنوان کرد: بایستی تلاش برای ارتقا پوشش تحصیلی در دوره متوسطه دوم نیز مضاعف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار