نمایشگاه آثار خوشنویسی دانشجویان دانشگاه جامع هنر در فرهنگسرای رازی

تهران (پانا) - نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی با عنوان هنر ماندگار با حضور امیر احمد فلسفی و الهه خاتمی از روز یک شنبه 17آذر ماه به مدت ده روز در نگار خانه فانوس فرهنگسرای رازی برپا می شود.

کد مطلب: ۹۷۳۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه آثار خوشنویسی دانشجویان دانشگاه جامع هنر در فرهنگسرای رازی

به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی منطقه 11، در این نمایشگاه که با هدف آشنایی عموم مخاطبین و علاقمندان به هنر خوشنویسی اصیل ایرانی و اسلامی و همچنین هم اندیشی با اساتید طراز اول کشور ،با حضور دانشجویان دانشگاه جامع هنر به سرپرستی محمدصالحی و لیلا ظهوریان برگزار می شود، 35 اثر برگزیده از آثار این دانشجویان با سبکهای کوفی،نسخ،ثلث،خط نقاشی،و سیاه مشق در معرض دید عموم قرار می گیرد.

لازم بذکر است الهه خاتمی اولین استاد زن در رشته نستعلیق و دارای مدرک درجه یک هنری است ،و سابقه برگزاری چندین نمکایشگاه انفرادی و جمعی داخلی و خارجی درکشور های سنگال،تایلند، انگلستان ،لبنان،ترکیه ،فرانسه و چین و... رادر کارنامه دارد،نامبرده ازمحضر اساتیدی چون امیر احمد فلسفی و غلامحسین امیر خوانی بهره برده و کارگاهها و جلسات هنری مختلفی را داوری و تدریس کرده است.

امیر احمد فلسفی نیز یکی دیگر از اساتید به نام حاضر در این نمایشگاه است که دارای مدرک ممتاز رشته نستعلیق است و خوشنویسی را نزد اساتیدی چون خروش،سید حسن میر خانی و امیر خانی آموخته است،کتابت آثار فاخری چون دیوان حافظ، رباعیات خیام، دوبیتی های باباطاهر، قسمت هایی از اشعار شاهنامه، دیوان حسن زاده آملی، گلستان سعدی، کلیات اقبال لاهوری و ترکیب نستعلیق در کارنامه این هنرمند توانا است.

علاقه مندان می توانند برای بازدید در زمان یاد شده از ساعت 9 صبح به فرهنگسرای رازی واقع در میدان قزوین،خیابان قزوین،خیابان شهید مرادی، بوستان رازی فرهنگسرای رازی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با تلفن 55420585 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار