رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

حضور پرشکوه مردم در یوم الله 9 دی بسیار اهمیت دارد

سمنان (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: با توجه به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور، حضور گسترده و پرشکوه مردم در یوم الله 9 دی اهمیت بسیار فراوانی دارد و هر زمان ملت شریف ایران با بصیرت در صحنه حضور داشتند حماسه آفرین شدند.

کد مطلب: ۹۷۳۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشکوه مردم در یوم الله 9 دی بسیار اهمیت دارد

حجت الاسلام و المسلمین قندهاری در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار شد.، افزود: تبیین حماسه 9 دی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و این مسئله باید در تمامی دانشگاه ها، مدارس، مساجد و ادارات اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر، آمریکا دشمن بزرگ ملت ایران و ایادی استکبار به صورت برنامه ریزی شده قصد نابودی نظام الهی جمهوری اسلامی را داشتند اما مردم با بصیرت ایران این فتنه را در هم شکستند و با حضور با شکوه در یوم الله 9 دی نیز کمر فتنه را در هم می شکنند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان نیز در این جلسه با اشاره به بندهایی از اساسنامه سازمان دانش آموزی و تطبیق آن با بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی مقام معظم رهبری گفت: برای گفتمان سازی و عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم باید فعالیت های عملی برای نوجوانان و جوانان طراحی کرد که این ظرفیت در برنامه های سازمان دانش آموزی وجود دارد.

اسحاق اکبری با اشاره به منش های 12 گانه سازمان دانش آموزی اظهارداشت: آنچه در بیانیه گام دوم انقلاب مورد انتظار مقام معظم رهبری است، توجه همگان بویژه جوانان به معنویت و اخلاق، خودسازی، جهاد علمی، مطالبه گری و سایر ویژگی هایی است که از جوانان مورد انتظار است و منش های سازمان دانش آموزی نیز کاملا منطبق بر آن است.

وی در پایان افزود: با چراغ راه قرار دادن بیانیه گام دوم و ایجاد فضایی برابر برای استفاده از ظرفیت تمام تشکل ها، می توان در مسیر صحیح برای اجرایی نمودن مفاد بیانیه گام های عملی برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار