لایروبی رودخانه و تکمیل دیواره ساحلی پلدختر تسریع شود

خرم آباد - پانا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: تسریع در عملیات لایروبی و تکمیل دیواره‎های ساحلی شهرستان مورد تاکید مدیریت ارشد استان است.

کد مطلب: ۹۷۳۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
لایروبی رودخانه و تکمیل دیواره ساحلی پلدختر تسریع شود

غلامرضا آقا میرزایی شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح های خسارت سیل پلدختر در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: به طور طبیعی با توجه به شدت بارش ها در آینده ممکن است در آینده مشکلات بیشتری در مناطق سیلزده ایجاد شود.

وی افزود: با توجه به بازدیدهای انجام شده از مناطق سیلزده و پروژه های در دست احداث و شدت بارندگی ها توجه به تثبیت راه های ارتباطی به ویژه در روستاها و تسریع در لایروبی و دیوارهای حفاظتی در این مناطق ضرورت دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان بیان کرد: مجموعه عوامل راهداری، آب منطقه ای، سایر دستگاه های خدمات رسان و امداد و نجات در تلاش هستند تا در آینده با شدت گرفتن بارش ها مشکلی درمناطق سیلزده شهرستان پلدخترپیش نیاید و چنانچه موردی ایجاد شد در حداقل زمان نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی به جاده تخریب شده از سیل پلدختر -خرم آباد اشاره کرد و ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء و با کارفرمایی معاونت وزارت راه در حال انجام است.

آقا میرزایی یادآورشد: پل های فلزی و پل های بیلی که در پسا سیل نصب شده مجدد بررسی شد، مشکل خاصی بجز ۲ مورد که باید دستک های پل ها تثبیت شود مشاهده نشد که اداره راهداری در رابطه این اقدام قول مساعد داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با بیان این که راه های ارتباطی استان در حال حاضر مشکلی ندارند، گفت: هم اکنون تردد در تمام جادههای استان برقرار است تنها راه ارتباطی چند روستای شهرستان پلدخترقطع شد که موقت بود، مشکل آنها برطرف و ارتباط برقرار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار