فرهاد کریمی دبیر ستاد بزرگداشت هفته پژوهش در وزارت آموزش و پرورش شد

تهران (پانا) - علی ذوعلم رئیس ستاد بزرگداشت هفته پژوهش در وزارت آموزش و پرورش با صدور حکمی فرهاد کریمی را به عنوان «دبیر ستاد بزرگداشت هفته پژوهش در وزارت آموزش و پرورش» منصوب کرد.

کد مطلب: ۹۷۳۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
فرهاد کریمی دبیر ستاد بزرگداشت هفته پژوهش در وزارت آموزش و پرورش شد

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، علی ذوعلم، رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و رییس ستاد بزرگداشت هفته پژوهش در وزارت آموزش و پرورش در حکمی فرهاد کریمی رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش را به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت هفته پژوهش در وزارت آموزش و پرورش منصوب کرد.

متن حکم علی ذوعلم خطاب به فرهاد کریمی به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر فرهاد کریمی

رئیس محترم پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش

با سلام و تحیت؛

اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مطالبات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از وزارت آموزش و پرورش می‌باشد و این امر با پژوهش‌های دقیق و برنامه‌ریزی‌های جامع و منسجم مبتنی بر آن میسر است.

با عنایت به اهمیت این موضوع به موجب این ابلاغ جناب‌عالی را به عنوان "دبیر ستاد برگزاری هفته پژوهش وزارت آموزش و پرورش" منصوب می‌نمایم. انتظار دارد با بهره‌مندی از توان فکری شورای سیاست‌گذاری و جلب همکاری همکاران سازمان و ادارات کل ستادی و استانی وزارت متبوع و هماهنگی با سایر بخش‌های برون دستگاهی ذیربط نسبت به برگزاری مفید این مراسم، شاهد اشاعه فعالیت‌های نهادهای تعلیم و تربیت کشور باشیم.

توفیق و سربلندی جناب عالی را از خداوند متعال خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار