فرماندار ری : سند توسعه شهرستان ری اولویت اجرای برنامه‌های ری است

شهرری(پانا) - فرماندار ری گفت: سند توسعه شهرستان ری‌در برنامه ششم را که قابلیت های شهرستان در آن عنوان شده، اولویت اجرای برنامه های ری قرار می دهیم.

کد مطلب: ۹۷۳۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ری : سند توسعه شهرستان ری اولویت اجرای برنامه‌های ری است

حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستانری در چهارمین شورایاداری شهرستان اظهار داشت: امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد، در دوسال اخیر بی سابقه ترین تهدیدها و تحریمها اعمال شده و مردم با مشکلاتی روبرو شده اند.

توکلی گفت: با تدابیر رهبر معظم انقلاب که امسال را رونق تولید عنوان کردند و با جلساتی که سران سه قوه داشتند و پیگیر مسائل و مشکلات کشور بودند مصوبات خوبی در سالهای ۹۷ و ۹۸ اجرا شد تا در فضای همدلی پیش برویم و از شرایط سخت عبور کنیم.

او در ادامه به بررسی مسائل شهرستان ری پرداخت و تصریح کرد: «سند برنامه ششم» اولویتما در اجرای برنامهها است، در این سند قابلیت های شهرستان بیان شده و نسبت به گردشگری تاریخی، مذهبی و طبیعی تاکید شده است.
فرماندار ری با اشاره به اینکه باید جایگاه و هویت شهرستان باید مشخص باشد گفت: شهرری در زمینه اقتصاد و سرمایه گذاری پتانسیل های خوبی دارد و باید در این راستا شرایطی ایجاد کنیم که مردم ری رشد کنند.

توکلی با تاکید بر اشتغال زایی در زمینه های کشاورزی، صنعت، خدمات، حمل و نقل و گردشگری افزود: مبنای کار ما در بخش خصوصی؛ حمایت، تشویق و مشارکت است.

/خبرنگار:عاطفه طامه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار