اولین جدا شده احتمالی استقلال در نیم فصل؛ هافبک استقلال لژیونر می‌شود

تهران (پانا) – بنابر خبری که برخی رسانه‌های ترکیه‌ای اعلام کرده‌اند احتمال دارد در زمستان امسال، یکی از بازیکنان استقلال راهی سوپر لیگ ترکیه شود.

کد مطلب: ۹۷۳۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین جدا شده احتمالی استقلال در نیم فصل؛ هافبک استقلال لژیونر می‌شود

در حالی که زمان کوتاهی تا آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است، یکی از رسانه‌های معتبر ترکیه‌ای در گزارشی خبر از پیشنهاد باشگاه ترابوزان اسپور به روزبه چشمی داد.

سایت gazetedamga در گزارشی با تمجید از عملکرد روزبه چشمی و یادآوری حضور او در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران نوشت که باشگاه ترابوزان اسپور که سید مجید حسینی را ترکیب خود دارد، مدت‌هاست بدنبال جذب این هافبک ایرانی است و اینبار مذاکرات برای پیوستن چشمی به این تیم جدی‌تر از قبل شده و به نظر می‌رسد در فصل نقل و انتقالات زمستانی قرارداد این بازیکن امضا خواهد شد.

ادعای این سایت در حالی مطرح شده است که روزبه چشمی تا پایان فصل با استقلال قرارداد دارد و جدایی او از این تیم در حالی خواهد بود که بتواند رضایت مدیران باشگاه را جلب کند و ترانسفر او برای استقلال سود مالی خوبی داشته باشد. البته با توجه به سابقه قبلی بازیکنان ایرانی، ممکن است در قرارداد او بندی وجود داشته باشد که بدون دردسر اسباب جدایی‌اش را فراهم کند. برخی از بازیکنان ایرانی طی سال‌های اخیر بندی در قراردادشان آورده‌آند که با رسیدن پیشنهاد خارجی می‌توانند به راحتی به پیشنهاد پاسخ مثبت دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار